استمرار فعالیت بازار دام بندرترکمن در شرایط کرونایی، ممنوعیت فعالیت‌های ورزشی در بندرگز و گنبد، معرفی ۲ هزار ۵۰۰ رسته شغلی برای دریافت تسهیلات حمایتی کرونا و مشاهده آفت مگس مدیترانه‌ای در باغات غرب استان از جمله خبرهای امروز دوشنبه گلستان است .

فعالیت بازار دام بندرترکمن در شرایط کرونایی و چند خبر کوتاه از گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایرنا، معاون بهبود تولیدات گیاهی جهادکشاورزی گلستان گفت: کشاورزان این استان هزار و ۸۵۰ هکتار از اراضی خود را به زیر کشت نخود فرنگی بردند که پیش بینی می شود از این مقدار زمین ۱۶ هزار تن نخود فرنگی برداشت شود.

**

با وجود قرار گرفتن بندرترکمن در لیست شهرهای قرمز کرونا، بازار هفتگی و دام این شهر امروز دوشنبه با حضور پرتعداد مردم و بدون رعایت پروتکل های بهداشتی برپا شد.

**

مدیرکل آموزش‌وپرورش گلستان با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید مدارس از شهریورماه گفت: هنوز ۱۵ درصد دانش آموزان استان به اینترنت دسترسی ندارند.

**

سعیدمازندرانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت : ۲ هزار و ۵۰۰ واحد از رسته های شغلی آسیب دیده از کرونا در گلستان برای دریافت تسهیلات به بانک های عامل معرفی شدند.

**

 مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت: فعالیت های ورزشی در شهرستان هایی با وضعیت قرمز از جمله گنبدکاووس و بندرگز با دستور فرمانداران تعطیل است.

**

مدیر حفظ نباتات جهاد کشاورزی گلستان از مشاهده آفت مگس مدیترانه‌ای در غرب این استان خبر داد و گفت : این گونه از آفت به ۳۰۰ نوع از تولیدات گیاهی و باغی از جمله مرکبات، شلیل و هلو حمله کرده و به آن خسارت وارد می‌کند.

**

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گلستان از افزایش ۳۰ درصدی مصرف آب شرب در پیک اول شیوع کرونا خبر داد و تاکید کرد که افزایش گرما همواره گلستان را با چالش تامین آب روبه رو می کند.

**

فرمانده انتظامی گنبدکاووس گفت: باند سارقان مسلح با دستگیری سه سارق سابقه دار در این شهرستان منهدم و از آنان چهار دستگاه موتورسیکلت کشف شد.

سرهنگ محمود علی فر اظهار داشت: متهمان پس از دستگیری به انجام ۶ فقره سرقت مسلحانه و عنف اعتراف کردند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار