رئیس کل دادگستری گلستان خبرداد؛

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: کسانی که سبب فرار سرمایه از گلستان شوند منتظر برخورد قضایی باشند.

فرار سرمایه از گلستان ممنوع/ دادستان ها مامور برخورد با دست اندازان مسیر تولید

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما؛ هادی هاشمیان  امروز در جمع فعالان اقتصادی شهرک صنعتی آق قلا اظهار کرد: دادستان های سراسر استان را مامور کرده است با کسانی  که در مسیر تولید سنگ اندازی می کنند و سبب فرار سرمایه از استان می شوند شناسایی و با آنان برخورد کنند.

وی افزود: از دادستان ها خواسته ایم با کمک دستگاه های اجرایی از واحدهای تولیدی سرکشی و برای رفع مشکلات آنان تلاش کنند.

رئیس کل دادگستری گلستان تصریح کرد: خوشبختانه مدیران دستگاه های اجرایی برای کمک به رونق تولید از هیچ تلاش  فروگذار نمی کنند اما در برخی دستگاه ها دیده می شود که در بدنه کارشناسی سنگ اندازی و فرآیندهای اداری زمانبر می شود که نیاز است مدیران نظارت بر زیرمجموعه را جدی بگیرند.

وی بیان کرد: تعامل خوبی بین دستگاههایی اجرایی و قضایی استان برای کمک به رونق تولید شکل گرفته است و به همین دلیل گلستان از استان های امن برای سرمایه گذاریست.

هاشمیان افزود: پارسال با تلاش ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان 8 واحد تولیدی دوباره فعال شدند و 600  کارگر به کار بازگشتند.

رئیس کل دادگستری گلستان  خاطرنشان کرد: اازفعالان اقتصادی شهرک صنعتی آق قلا ادعوت می کنیم با مشارکت در کارگروه های تخصصی ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان ،نظرات تخصصی خود را به منظور مشاوره به قضات محاکم تخصصی رسیدگی به پرونده های اقتصادی ارائه کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار