بدعهدی و بی حیایی آمریکا بارها و بارها بر ملت ایران ثابت شده بود اما این بار سه کشور اروپایی عضو معاهده برجام نیز لگدپرانی کرده و دست‌مایه بازی‌های سیاسی آمریکا و رژیم صهیونیستی شدند.

آب و صابون برجامی دستپخت کدخدای قمارباز

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از گنبدکاووس، تحولات اخیر چهره غرب و آمریکا را در خصوص حقوق بشر، نژادپرستی، مذاکره، آزادی، دموکراسی و تعهدات بین‌المللی آشکار کرد. دنیا شاهد است که غرب وحشی چگونه به معترضان نژادپرستی حمله‌ور می‌شود و فریاد آزادیخواهی را سرکوب می‌کند. شیفته‌گان سینه چاک غرب که همه امیال خود را در تعامل و مذاکره با آنها می‌بینند باید مذاکرات برجام  درس عبرتی باشد که بدانند دل به کمک دشمن نبندند.

مقام معظم رهبری بارها تذکر دادند که آمریکا غیرقابل اعتماد است و حتی پس از خروج آمریکا از برجام فرمودند به این سه کشور اروپایی هم اعتماد نکنید. اما متاسفانه غربگرایان بزدل به این هشدارها توجه نکردند تا امروز شاهد باشیم که سه کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان) با وقاحت تمام در شورای حکام برعلیه برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای ایران قطنامه صادر کنند.

حال باید کسانی که هشت سال کشور را به امید کمک غرب معطل کردند  پاسخگو باشند و آنان که خیانت کردند نیز محاکمه شوند، آنهایی که می‌گفتند ما مذاکره کردیم تا ترسوها ببینند امروز باید در معرض وجدان خود و ساحت مردم و انقلاب پاسخگو باشند.

کسانی که می‌گفتند برجام عزت آورده است و آب خوردن مردم را هم به برجام گره زده و با این سخنان پوچ، منتقدین دلسوز و نهادهای انقلابی را کاسبان تحریم نام نهاده و با تمسخرگفتند چه جور آب و صابون بیاریم تا روی شما را بشوئیم و با طعنه و کنایه دهن بازکردند که شما می‌خواهید با دنیا مذاکره کنید؟ شما بلدید با دنیا مذاکره کنید؟ شما زبان دنیا را می‌فهمید؟

آقایان زبان بلد دنیا بزدلان شجاع، ترسوهای شیردل، شما با مذاکرات خسارت محض برجام باعث امیدواری دشمن برای نابودی انقلاب اسلامی شدید و دشمن هجمه خود را بیشتر و تحریم‌های ظالمانه بیشتری برعلیه ملت ایران اعمال کرد. بارها رئیس جهمور احمق آمریکا به مردم ایران توهین کرد و گفت آنها تروریست هستند ولی شما سر میز مذاکره با  آنها نشستید و با لبخند، قهوه و نسکافه ازهم پذیرایی کردید.در نتیجه این وادادگی آیا دلار تک رقمی شد؟ آیا ارزش پول ملی حفظ شد؟ آیا پاسپورت ایرانی عزتمند شد؟ آیا رونق اقتصادی گل و بلبل شد؟

خداوند را شاکریم به واسطه این حکیم فرزانه که سکان انقلاب اسلامی را در دست دارد که اگر هدایت‌های  ایشان و ایستادگی و بصیرت ملت ایران، اقتدار سپاه و سایر نیروهای مسلح، ایثار و رشادت جبهه مقاومت به فرماندهی سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی نبود شما عزت و شرف کشور و انقلاب اسلامی را تحویل غرب و آمریکا می‌دادید آقایان از خدا بریده و به کدخدا تنیده بدانید باید خود را آماده آب و صابون برای شستن روی خود و جای گرم برای نلرزیدن که توسط کدخدای برجامی آماده شده است، کند. چون آب و صابون ایرانی برازنده مزدوران غرب زده نیست.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار