بیکی گفت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان گلستان با ظرفیت و توانی که دارند می توانند نسبت به شناسایی افراد نیازمند و معرفی خیرین به کمیته امداد امام خمینی (رحمه الله علیه) کمک کنند.

استفاده از ظرفیت کانون های مساجد گلستان در شناسایی افراد نیازمند

به گزارش گلستان ۲۴؛ «مهدی بیکی» در حاشیه امضای تفاهم نامه همکاری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان و اداره کل کمیته امداد گلستان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: کمیته امداد امام خمینی (رحمه الله علیه) یکی از نهادهای اصیل انقلابی است که با فرمان حضرت امام با هدف یاری رسانی و پشتیبانی از محرومان و مستضعفان شکل گرفت.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: همکاری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان با کمیته امداد امام خمینی (رحمه الله علیه) یکی از افتخارات این ستاد به شمار رود.

 

وی اظهارداشت: تفاهم نامه همکاری کمیته امداد و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان به منظور شناسایی و یاری رسانی به نیازمندان امضا شده است.

 

بیکی خاطرنشان کرد: کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان با ظرفیت و توانی که دارند می توانند نسبت به شناسایی افراد نیازمند و معرفی خیرین به کمیته امداد امام خمینی (رحمه الله علیه) کمک کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار