رییس کل دادگستری گلستان گفت: همزمان بادهه کرامت، مقدمات آزادی ۲۹ نفر از زندانیان بدهکار در جلسه امروز ستاد دیه استان، فراهم شد.

فراهم شدن مقدمات آزادی ۲۹ زندانی در گلستان / ادامه گلریزان مجازی برای آزادی زندانیان نیازمند
به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران، هادی هاشمیان رئیس کل دادگستری گلستان گفت: این افراد زندانیان جرایم غیرعمد و ناتوان در پرداخت دیون مالی هستند که با کمک ستاد دیه، خیران و گذشت شاکیان مقدمات آزادی آنان فراهم شد.

هادی هاشمیان افزود: از ابتدای امسال هم ۲۶ نفر از محکومان جرایم غیرعمدی که مجموع بدهی‌های شان شش میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بود با کمک خیران، پرداخت وام و کمک‌های ستاد دیه کشور و استان از زندان آزاد شدند که البته این کار خیرخواهانه را بیشتر مدیون گذشت بزرگوارانه شاکیان هستیم.

هاشمیان ادامه داد: امسال با کمک‌های مردم خیراندیش استان از طریق فضای مجازی، ۶۸۴ میلیون تومان برای آزادی زندان جمع آوری شد که ۲۰۰ میلیون تومان بیشتر از گلریزان پارسال بود.

رئیس کل دادگستری گلستان با اشاره به این که گلریزان مجازی کمک به زندانیان نیازمند همچنان ادامه دارد افزود: مردم می‌توانند با پرداخت هر مبلغی که در توان دارند از حداقل هزار تومان از طریق شماره گیری کد دستوری #۷۷۷۷۰۱۷*۷۸۰* و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۳۸۴۳۹ و یا شماره حساب ۰۱۰۶۰۰۲۹۷۵۰۰۵ به نام ستاد دیه استان در این کار خیر مشارکت کنند.

هادی هاشمیان افزود: هم اکنون ۲۲۴ زندانی جرایم غیرعمد و ناتوان از پرداخت بدهی و دیه در زندان‌های استان چشم به راه کمک مردم نوع دوست برای آزادی هستند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار