معاون وزیر ورزش قول داد نسبت به مشکلات به وجود آمده برای گرگانی‌ها در لیگ برتر بسکتبال پیگیر باشد.

قول مساعد معان وزیر ورزش به گرگانی‌ها

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از میزان، چندی پیش بود که فدراسیون بسکتبال با توجه به شرایط موجود و شیوع ویروس کرونا تصمیم به مختومه کردن پرونده لیگ برتر بسکتبال در سال ٩٩-٩٨ بدون اعلام تیم‌های برتر گرفت، این در حالی بود که تیم‌های حاضر در مرحله پلی‌آف مشخص شده بودند و همه در انتظار اعلام زمان برگزاری این مرحله بودند.

روز گذشته طباطبایی، رییس فدراسیون بسکتبال به همراه جمشید تقی‌زاده معاون پارلمانی وزارت ورزش و جوانان در سفری که به گرگان داشتند با مسئولان باشگاه شهرداری گرگان و همچنین منتظری و سنگدوینی دو تن از نمایندگان گرگان در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.

مسئولان باشگاه گرگانی که در پایان مرحله مقدماتی در جایگاه نخست قرار گرفته بودند، نسبت به عدم اعلام تیم قهرمان گلایه داشتند و معتقد بودند در صورت مختومه شدن لیگ باید این تیم که در جایگاه نخست مقدماتی قرار گرفته بود، به عنوان تیم قهرمان معرفی می‌شد و حتی مستندات خود را در این زمینه هم ارائه کردند.

در پایان جلسه تقی‌زاده معاون وزیر ورزش و جوانان قول داد این موضوع را پیگیری کنند و طی جلسه‌ای در بازه زمانی کوتاه با رییس فدراسیون در این خصوص تصمیم‌گیری نهایی اتخاذ شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار