عقیلی از ثبت نام ۸۰ درصد نوآموزان ابتدایی در مدارس استان گلستان خبر داد.

۸۰ درصد نوآموزان ابتدایی در مدارس گلستان ثبت نام کردند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «سیده هما عقیلی» صبح امروز (چهارشنبه ۲۵ تیر) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای خردادماه ثبت نام نوآموزان پایه اول ابتدایی را آغاز کردیم.

 

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش گلستان ادامه داد: در هنگام ثبت نام هیچ ازدحام جمعیتی وجود نداشت و همچنین پروتکل های بهداشتی نیز از طریق همکاران رعایت شد.

 

عقیلی یادآور شد حدود ۸۰ درصد از خانواده‌های نوآموزان کلاس اول ابتدایی تا کنون برای ثبت نام تاکنون مدارس مراجعه کرده ‌اند.

 


 وی بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا محدودیتی برای ثبت نام خانواده ها وجود ندارد اما توصیه ما به خانواده ها بر این است که هرچه زودتر نسبت به ثبت‌نام دانش‌آموزان خود اقدام کنند.

 

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش گلستان خاطرنشان کرد: متاسفانه میزان ثبت نام پیش دبستانی در استان گلستان نسبت به ثبت نام نوآموزان کلاس اول کمتر است و درخواست ما از خانواده ها این است که این دوره آموزشی را نیز جدی بگیرند.

 

عقیلی تاکید کرد: در دوره های پیش دبستانی مهارت های گفتاری و شنیداری نونهالان ارتقاء پیدا می کند و توصیه ما بر این است که خانواده ها فرزندان خود را به دوره پیش دبستانی بفرستند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار