سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان گلستان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا اولویت اول ستاد هفته ازدواج تولید محتوا، برنامه‌های مشاوره‌ای در فضای مجازی یا از طریق تلفن، توجه به فعالیت‌های چند رسانه‌ای و استفاده از ظرفیت رسانه ملی برای اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی جوانان است.

توجه به فعالیت‌های چند رسانه‌ای اولویت ستاد هفته ازدواج گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از گرگان، قاسم مارزلو صبح امروز در جلسه ستاد هفته ازدواج اداره کل ورزش و جوانان گلستان اظهار کرد: اصلی‌ترین هدف این ستاد برگزاری برنامه‌های این هفته است که از اول مرداد آغاز و تا هفتم این ماه ادامه دارد.

وی تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با این ویروس منحوس اولویت اول تولید محتوا، برنامه‌های مشاوره‌ای در فضای مجازی یا از طریق تلفن،  توجه به فعالیت‌های چند رسانه‌ای و استفاده از ظرفیت رسانه ملی برای اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی جوانان در امر ازدواج باشد.
مارزلو با اشاره به برگزاری باشکوه اولین جشنواره ملی ازدواج اقوام ایران زمین به میزبانی گلستان، شهر گرگان در سال گذشته گفت: عملکرد خوب‌ ما در آن جشنواره باعث شد وزارت ورزش و جوانان چندین ماه قبل برای دومین سال پیاپی استان ما رو به عنوان میزبان انتخاب کند که البته به خاطر شرایط فعلی کشور و شیوع ویروس کرونا به احتمال زیاد این مراسم به صورت میدانی و مثل سال گذشته برگزار نمی‌شود و تولید محتوا و استفاده از ظرفیت رسانه ملی و فضای مجازی در دستور کار ستاد برگزاری قرار می‌گیرد.
رئیس گلستانی دبیرخانه ازدواج جوانان کشور نیز در این جلسه با اشاره به معضلات و مشکلات جوانان برای آغاز زندگی مشترک گفت: مجمع خیرین ازدواج در گلستان و بسیاری از استان‌های کشور شکل گرفته و اعضای مجمع خیرین کشور هم مشخص شده‌اند و ما تلاش داریم از ظرفیت خیرین برای امر ازدواج آسان، آگاهانه و به موقع استفاده کنیم.

محمدعلی محمدی‌نیک اظهار کرد: این هفته فرصت مناسبی است تا از طریق رسانه‌ها اهداف کلی مجمع خیرین ازدواج را تشریح کنیم.
مدیر روابط عمومی اداره ی کل ورزش و جوانان گلستان هم در این جلسه با اشاره به توانمندی اصحاب رسانه و خبرنگاران گفت: به زودی نشستی مشترک بین اعضای ستاد با خبرنگاران و فعالانه رسانه‌ای برگزار می‌شود تا در نتیجه وفاق و همدلی و خردجمعی راهکارهای خوب برای ترویج سنت حسنه ازدواج مدنظر قرار بگیرد.
مریم قوشچی اظهار کرد: نشست قاسمعلی برزمینی مدیرکل ورزش و جوانان گلستان و معاون فرهنگی و امور جوانان این اداره با مدیران کل بعضی ادارات از جمله کمیته امداد امام خمینی (ره) و اداره بهزیستی گلستان جزء برنامه‌هایی است که در آینده با هدف تسریع در امر ازدواج جوانان صورت می‌گیرد.
در این جلسه که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سالن اجتماعات معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد اعضای کمیته‌های مختلف انتخاب و وظایف‌شان مشخص شد تا با همفکری و تعامل فیمابین برنامه‌های خوبی در این مناسبت که متقارن است با سالروز پیوند آسمانی امام علی (ع) و حضرت فاطمه (س) برگزار شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار