رئیس گروه پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گلستان از افزایش دما در استان خبرداد و گفت: سامانه خنک و ناپایدار از روز سه شنبه وارد گلستان می شود.

افزایش دما در گلستان/ سامانه ناپایدار از سه شنبه وارد می شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ محمود محمدقلی پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: الگوهای جوی نشان می دهند استان تا روز دوشنبه تحت تأثیر سامانه کم فشار تابستانه قرار می گیرد و این امر سبب افزایش دما خواهد شد.

وی افزود: امروز (شنبه) ضمن این که با تلاطمات جوی انتظار بارش های پراکنده در ارتفاعات وجود دارد، روند افزایشی دما هم شروع شده و دمای هوا دو درجه نسبت به روز گذشته افزایش خواهد یافت.

محمدقلی پور با بیان این که دمای هوای فردا هم افزایشی است و چهار درجه افزایش دما را شاهد خواهیم بود، ادامه داد: از روز دوشنبه امواج سامانه مرطوب و خنک شمالی وارد استان شده و توقع داریم از سه شنبه هوای گلستان خنک شود.

وی اضافه کرد: از شامگاه سه شنبه ناپایداری هوا آغاز شده و تا روز چهارشنبه شاهد وزش باد، افزایش ابر و بارش در استان خواهیم بود. 

محمدقلی پور گفت: صبح امروز (شنبه) گرگان و کلاله با ۲۴ درجه خنک ترین شهر استان بوده و دمای هوای اینچه برون هم در ۲۴ ساعته گذشته به ۳۵ درجه سانتیگراد رسید.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار