امام جمعه اهل سنت شهر اینچه‌برون با اشاره به اینکه همه مسوولان باید فرصت خدمتگزاری را غنیمت بشمارند، گفت: معیشت و دغدغه‌های اقتصادی مردم را دریابید.

مدیران معیشت و دغدغه‌های اقتصادی مردم را دریابید

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از گنبدکاووس، پس از آنکه دستورالعمل جدید وزارت کشور مبنی بر استفاده از نیروهای درون این وزارتخانه برای تصدی پست‌های مسوولیتی در فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها و ... تعدادی از فرمانداران، معاونین فرماندار، بخشداران و مسوولان ستادی مجبور به بازگشت به دستگاه‌های اجرایی مبدا خود شدند و به همین منظور استاندار گلستان نیز مجبور شد افرادی را از درون مجموعه وزارت کشور برای تصدی پست‌های مختلف از جمله بخشداری داشلی‌برون معرفی کند.

بخشداری بخش اینچه‌برون پس از آنکه به دلیل همین دستورالعمل‌ها با حاجی نظر شیرمحمدلی خداحافظی کرده بود، طی حدود 45 روز با سرپرستی معاون عمرانی فرماندار گنبدکاووس مدیریت می‌شد تا اینکه استاندار گلستان نورالله بابایی‌نژاد را به عنوان بخشدار بخش داشلی‌برون معرفی کند.

به همین منظور آئین تکریم و معارفه بخشدار سابق و جدید داشلی‌برون با حضور مسوولان شهرستانی و استانی در فرمانداری ویژه گنبدکاووس برگزار شد.

* بی‌حاشیه بودن و پرکاری ویژگی‌های بخشدار سابق داشلی‌برون بود

فرماندار گنبدکاووس در این نشست با تقدیر از تلاش‌های بخشدار سابق داشلی‌برون، اظهار کرد: من از جایگاه فرماندار شهرستان شهادت می‌دهم که حاجی نظر شیرمحمدلی یکی از مردمی‌ترین و دلسوزترین بخشدارانی بود که با آنها کار کرده‌ام.

عبدالقدیر کریمی با بیان اینکه ایشان در طول دوره مدیریتی خود هیچ‌گونه حاشیه‌ای را در فضای کاری و شخصی نداشت، افزود: دغدغه وی در تمام مدت مسوولیتش مشکلات و نگرانی‌های مردم در حوزه‌های مختلف به ویژه معیشت آنهاست.

وی با تاکید بر اینکه عملکرد بخشدار سابق داشلی‌برون در سیل انتهای سال 1397 و ابتدای سال 1398 چشمگیر و بسیار رضایت بخش بود، خاطرنشان کرد: مردم بخش داشلی‌برون به خوبی گواهی خواهند داد که ایشان با چه مشقت و سختی آن شرایط را مدیریت کردند.

فرماندار گنبدکاووس با ابراز رضایت از عملکرد بخشدار داشلی‌برون در مقابله با بیماری کرونا، ادامه داد: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بلافاصله بعد از شنیدن خبر خداحافظی با حاجی نظر شیرمحمدلی در کسوت بخشدار داشلی‌برون طی تماسی با بنده ابراز نگرانی از ادامه روند موفقیت‌آمیز مبارزه با کرونا در این بخش کرد که نشان از عملکرد خوب وی در این حوزه است.

کریمی با اشاره به دستورالعمل وزارت کشور برای اولویت سپردن مسوولیت به پرسنل وزارت کشور، گفت: متاسفانه بنا به دلایل اداری و محدودیت‌های قانونی نتوانستیم بیش از این از خدمات شایسته آقای شیرمحمدلی در بخشداری داشلی‌برون استفاده کنیم.

وی با خطیر دانستن رسالت بخشدار جدید داشلی‌برون برای ادامه مسیر بخشدار سابق، گفت: از بخشدار جدید داشلی‌برون می‌خواهم با تمام قدرت و با هماهنگی کامل با امام جمعه، پرسنل نظامی و انتظامی، اعضای شورای تامین و همکاران ستادی فرمانداری در راستای تحقق اهداف عالی خدمتگزاری به مردم حرکت کند.

* مسوولیت فرصت محدودی برای خدمتگزاری است/ معیشت و اقتصاد مردم را دریابید

امام جمعه شهر اینچه‌برون نیز در این جلسه با تقدیر از زحمات بی‌شائبه حاجی‌نظر شیرمحمدلی در دوران تصدی مسوولیت بخشداری داشلی‌برون، اظهار کرد: ایشان در سیل سال گذشته، در مقابله با بیماری کرونا و در رسیدگی به وضعیت معیشتی مردم شبانه‌روزی تلاش کردند.

آخوند مدد هوشمند با بیان اینکه بخشدار سابق داشلی‌برون هیچ‌گاه تعطیلات نمی‌شناخت، افزود: همانطور که خداوند متعال در قرآن می‌فرماید که مسوولیت‌ها میان مردم در روزگار مختلف می‌چرخد، باید دانست که مسوولیت یک فرصت محدود برای خدمتگزاری به مردم است و باید از آن به بهترین نحو ممکن استفاده کرد.

وی با تاکید بر اینکه توصیه من به بخشدار جدید داشلی‌برون همان دستور اسلام مبنی بر رعایت حال مردم و رسیدگی به معیشت و امنیت آنهاست، خاطرنشان کرد: مردم نیز وظیفه دارند با اطاعت و همراهی به مدیر و مسوول حکومتی خود کمک کنند و از خیانت به او و اهداف او بپرهیزند.

* پشتکار، همت و مردمی بودن مطالبه استاندار از فرمانداران و بخشداران

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان در این آئین با اشاره به اینکه امروز کشورمان بیش از هر چیز متاثر از بیماری کروناست، تصریح کرد: شرایط سخت و دشواری را تجربه می‌کنیم که البته به لطف تدابیر استاندار محترم و فرمانداران شهرستان‌های مختلف استان مدیریت خوبی را در این حوزه شاهد بوده‌ایم.

ملک حسینی با بیان اینکه امروز قبول کردن مسوولیت در شرایط سخت اقتصادی و بیماری کرونا یک شجاعت ویژه می‌خواهد، گفت: از آقای نورالله بابایی‌نژاد که پس از یک دوره حضور موفق حاجی نظر شیرمحمدلی در بخشداری داشلی‌برون قبول مسوولیت کردند تشکر می‌کنیم.

وی با تاکید بر اینکه خواسته استاندار گلستان از بخشداران و همه خدمتگزاران مردم این است که با برنامه، پشتکار و مردمی باشند، تصریح کرد: آقای بابایی‌نژاد در بخشداری «پیشکمر» شهرستان کلاله نشان دادند این ویژگی‌ها را از خود بروز و ظهور دادند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان همه پرسنل وزارت کشور را که با انگیزه و شجاعت مشغول تلاش هستند شایسته تصدی پست‌های مسوولیتی دانست و اضافه کرد: همه پرسنل فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها و ... در رصد ما هستند و هر کس که با اخلاص و توان بالا برای مردم تلاش کند از دید فنی و کارشناسی ما دور نخواهد ماند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار