سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی گلستان گفت: شرکت نگهدارنده گندم دولتی به جزای نقدی میلیارد ریالی محکوم شد.

محکومیت نگهدارنده گندم دولتی به جزای نقدی در گلستان
به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، حسین نجف زاده سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی گلستان گفت: بر اساس گزارش اداره صمت گلستان و گزارش صورتجلسه شرکت غله و خدمات بازرگانی و جهاد کشاورزی مبنی بر اینکه یک شرکت نگهدارنده گندم امانی دولتی، بیش از ۷ میلیون و ۱۰۰ هزار گیلوگرم گندم را نگهداری کرده است.

نجف زاده افزود: ارزش تخلفاتی آن، ۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بوده است که پرونده در اداره تعزیرات مینودشت تشکیل و مورد رسیدگی قرار گرفت.

او ادامه داد: پس از سیر مراحل قانونی، شرکت متخلف ملزم به استرداد کالا در شبکه و پرداخت جزای نقدی ۱۷۷ میلیارد و ۵۳۸ میلیون و ۹۷۵ هزار ریال در حق صندوق دولت محکوم شد.

او همچنین از محکومیت قاچاقچی حامل ارز خبر داد و گفت: این قاچاقچی ارز که در فرودگاه گرگان به دام افتاد به جزای نقدی و ضبط ارز محکوم شد.

این مقام مسئول افزود: پلیس انتظامی فرودگاه گرگان شخصی که ۲۴ هزار و ۴۰۰ دلار آمریکا و هزار یورو را به صورت غیرمجاز حمل می‌کرد دستگیر کرد و پرونده آن به تعزیرات حکومتی گرگان ارسال شد.

او افزود: پس از بررسی‌ها، فرد متخلف به پرداخت یک میلیارد و ۸۰۸ میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد.

نجف زاده افزود: در صورت مشاهده هر گونه تخلف در این خصوص و یا سایر تخلفات اقتصادی و صنفی موضوع را به صورت حضوری، یا تلفنی یا با سامانه ۱۳۵ به تعزیرات حکومتی گزارش کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار