براساس تقویم ترمی تابستان ۱۳۹۹ کلاس‌های حضوری و مجازی کانون زبان ایران در روزهای زوج از شنبه ۱۱مرداد و در روزهای فرد از ۱۲ مرداد آغاز خواهد شد.

آغاز کلاس‌های تابستانی کانون زبان ایران از یازدهم مرداد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، زبان‌آموزان فعلی کانون زبان تا روز ۶ مرداد فرصت داشتند تا با مراجعه به سامانه register.ili.ir نسبت به ثبت‌نام ترم تابستان اقدام  کنند.

هم‌چنین زبان‌آموزان تازه وارد طی روزهای ۷ تا ۹ مرداد ۱۳۹۹ باید به صورت حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به مراکز آموزشی مراجعه و ثبت‌نام کنند.

گفتنی‌است ترم تابستان شامل ۲۱ جلسه آموزشی خواهد بود و کلاس‌های این ترم، سه روز در هفته به تفکیک در روزهای زوج یا فرد برگزار می‌شود و جلسه نخست با عنوان جلسه صفر به مرور مطالب ترم‌های گذشته اختصاص دارد.

کلاس‌های آنلاین نیز برای تمامی گروه‌های سنی دایر خواهد بود و این امکان برای زبان‌آموزان مهیاست تا بنا به درخواست خود، در کلاس‌های حضوری شرکت کنند.

 در همین زمینه تاکید شده است، تمامی کلاس‌های حضوری کانون زبان ایران در شهرهایی که شرایط مساعدی دارند، با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.
آموزش‌های کانون زبان ایران ۸ زبان انگلیسی، عربی، آلمانی، فرانسه، اسپانیایی، روسی، ایتالیایی و فارسی به غیر فارسی‌زبانان را شامل می‌شود.

زبان آموزان گلستانی جهت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۱۷۳۲۲۶۱۱۸۵ تماس بگیرند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار