استاندار گلستان گفت: بسیاری از مشکلات استان به دلیل عدم مطالبه تاکنون حل نشده است و رسانه‌ها باید مطالبات مردم را سوژه قرار داده و آن را پیگیری کنند تا جواب لازم را اخذ کنند.

بسیاری از مشکلات گلستان به دلیل عدم مطالبه تاکنون حل نشده است/ روزی نیست که با خبرنگاران در ارتباط نباشم

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، هادی حق شناس عصر چهارشنبه در دیدار با اعضای خانه مطبوعات و رسانه‌های استان با اشاره به ظرفیت‌های بی‌نظیر استان اظهار کرد: باید با همکاری رسانه‌ها توانمندی‌های بالقوه استان را بالفعل کنیم چراکه توسعه گلستان از هر منظر نقش بسزای و همواره از ظرفیت هم‌افزائی آنان استفاده کرده‌ام.

استاندار گلستان افزود: اگر ذهنیات ما با واقعیت‌ها تطبیق داشته باشد, زمینه رشد استان تسریع خواهد شد.
وی ادامه داد: باید مزیت‌های نسبی استان را برجسته کنند تا عاملی در جهت رشد و پیشرفت استان شود.
 حق‌شناس گفت: بسیاری از مشکلات استان به دلیل عدم مطالبه تاکنون حل نشده است و رسانه‌ها باید مطالبات مردم را سوژه قرار داده و آن را پیگیری کنند تا جواب لازم را اخذ کنند.
استاندار گلستان خاطرنشان کرد: با استفاده از ظرفیت طرح اقدام ملی مسکن در راستای خانه‌دار شدن خبرنگاران همکاری لازم را خواهیم داشت و همچنین با استفاده از ظرفیت صندوق کارآفرینی امید از مدیران مسئول حمایت لازم را انجام می‌دهیم.
 وی گفت: حفظ کرامت اصحاب رسانه و جایگاه آنان از اهمیت بالایی برخوردار است و به آن توجه ویژه‌ای خواهیم داشت.
 لازم به ذکر است در این دیدار اعضای خانه مطبوعات و رسانه‌های استان دغدغه‌های صنفی از جمله ثبت‌خانه مطبوعات و بیمه خبرنگاران و همچنین موضوعات و مسائل استان را با استاندار گلستان در میان گذاشتند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار