مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان:

سلمان زاده گفت: با اجرای طرح احسان غدیر در استان گلستان و مشارکت ستاد مردمی غدیر، ۵۵ هزار پرس غذای گرم طبخ و در روز عید غدیر در تمامی مناطق شهری گرگان توزیع شد.

۵۵ هزار پرس اطعامی دهی در پویش احسان غدیر/ ۱۰۰ هزار پرس غذا در اوایل محرم توزیع می شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ «محمدمهدی سلمان زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: با اجرای طرح احسان غدیر در استان گلستان و با مشارکت ستاد مردمی غدیر متشکل از هیئات و مواکب در شهرستان گرگان، ۵۵ هزار پرس غذای گرم طبخ و در روز عید غدیر در تمامی مناطق شهری توزیع شد.


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان افزود: پویش«احسان غدیر» در کل کشور با تعداد ۵ میلیون پرس غذای گرم از سوی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با هیئات و مواکب مشارکت کرد.


وی اظهارداشت: با این اقدام خداپسندانه در روز عید غدیر ظرفیت های هیئات و مواکب پای کار آمدند و صحنه های قشنگی را در راستای نهضت همدلی و  احسان بوجود آوردند که ستودنی است.  


سلمان زاده گفت: بعد از اتمام پویش غدیر در روز عید غدیر و استقبال از آن با اعلام آمادگی که از سوی بیشتر هیئات و مواکب استان صورت گرفت قرار شد برنامه ریزی گسترده تری از لحاظ تعدادی در مرحله دوم رزمایش همدلی و احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در روزهای آغازین محرم به دو برابر انجام شود که جلسات هماهنگی آن در حال برگزاری است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار