استاندار گلستان گفت: تبیین درست آثار و ارزش‌های یادگار مانده از دوران دفاع مقدس به نسل های امروز و به خصوص جوانان آینده‌ساز، امنیت ایران را تضمین می‌کند.

استاندار گلستان: تبیین آثار دفاع مقدس امنیت ایران را تضمین می‌کند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، هادی حق شناس در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اظهار داشت: حفظ آثار گران بهای این دوران ، ادامه دادن راه شهیدان است و همه باید تلاش کنیم اهداف شهدا را در برنامه ها و اقدامات خود اجرا کنیم.

وی به نزدیک بودن ایام هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در صورت سفید بودن وضعیت کرونایی استان، رژه نیروهای مسلح در گرگان و آیین تجلیل از پیشکسوتان و مدافعان سلامت در آخرین روز هفته دفاع مقدس در تمامی شهرستان ها برگزار خواهد شد.

حق شناس بیان کرد: با توجه به اینکه در آستانه چهل سالگی دفاع مقدس قرار داریم کارگروه های پانزده گانه برنامه های دستگاهی خود در ارتباط با دفاع مقدس را تا پایان مرداد به دبیرخانه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ارائه کنند.

در این جلسه با تاکید استاندار گلستان مقرر شد المان های شهدای گمنام که در مراحل پایانی ساخت قرار دارند هرچه سریعتر تکمیل شوند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار