مدیرکل پزشکی قانونی گلستان گفت: بررسی‌های تکمیلی برای علت مرگ «سها رضانژاد» در حال انجام است و به محض حصول نتیجه به مراجع قضایی اعلام خواهد شد.

بررسی تکمیلی برای تعیین علت مرگ "سها رضانژاد"/ شکستگی‌ها با سقوط از ارتفاع مطابقت دارد

به گزارش گلستان ۲۴؛ حسین زارعی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در گرگان اظهار داشت: جسد کشف شده در ارتفاعات جهان نما کردکوی پس از آزمایش DNA احراز هویت شد و این جسد متعلق به «سها رضانژاد» دختر گمشده در ارتفاعات جهان نما بوده است.

وی افزود: این جسد در وضعیتی نامناسب به دست ما رسیده و دچار فساد نعشی بوده، اما در حد امکان معاینه آثار بزه روی آن مشاهده نشده است و با توجه به شکستگی‌ها می‌تواند با سقوط مطابقت داشته باشد.

وی ادامه داد: جسد فاسد بوده و ممکن است نمونه‌برداری‌ها هم کمک زیادی نکند و ما با توجه به شرایط جسد و امکان معاینه می‌توانیم بررسی کنیم و نظر بدهیم.

مدیرکل پزشکی قانونی گلستان گفت: بررسی‌های تکمیلی برای علت مرگ «سها رضانژاد» در حال انجام است و به محض حصول نتیجه، مکتوب به مراجع قضایی اعلام خواهد شد.

زارعی اضافه کرد: پس از اعلام نتیجه به مراجع قضایی ممکن است تقاضای بررسی مجدد شود و ما بررسی دیگری انجام می‌دهیم که زمان بر نخواهد بود و اعلام‌کننده نهایی علت مرگ مراجع قضایی است.

وی خاطرنشان کرد: بررسی کیفری پرونده هم از سوی مراجع قضایی در حال انجام است و بازپرسی از اعضای این تور باید انجام شود.

«سها رضانژاد» دختر 27 ساله که به همراه یک گروه طبیعت‌گردی از تهران به ارتفاعات جهان‌نما کردکوی در استان گلستان رفته بود از صبح جمعه 20 تیرماه گم شد و جسد وی پس از 28 روز توسط نیروهای هلال احمر در ارتفاعات جهان نما پیدا شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار