حسینی گفت: ۲۰۱ میلیارد تومان پروژه عمرانی و اقتصادی در هفته دولت در شهرستان آزادشهر افتتاح و کلنگ زنی می شود.

کلنگ زنی و افتتاح ۲۰۱ میلیارد تومان پروژه عمرانی و اقتصادی در آزادشهر

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «سید رسول حسینی» صبح امروز (دوشنبه 27 مرداد) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: پروژه های هفته دولت در دو حوزه عمرانی و اقتصادی در سطح شهرستان آزادشهر افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

 

فرماندار آزادشهر با بیان اینکه 201 میلیارد تومان پروژه عمرانی و اقتصادی در هفته دولت در نظر گرفته شده است، ادامه داد: در حوزه پروژه های عمرانی 84 پروژه با اعتباری بالغ بر 163 میلیارد تومان در این ایام کلنگ زنی و یا به بهره برداری خواهد رسید.

 

حسینی بیان کرد: در حوزه اقتصادی نیز 50 پروژه با 37 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است که در هفته دولت کلنگ زنی و یا افتتاح می شود.

 

وی افزود: 700 میلیارد تومان نیز پروژه ها در مدت زمان هفته دولت سال گذشته تاکنون به بهره برداری و یا برخی از این پروژه ها فعالیت های عمرانی آن در شهرستان آزادشهر آغاز شده است.

 

فرماندار آزادشهر خاطرنشان کرد: در حوزه عمران ساختمانی درمانگاه تامین اجتماعی و ساختمان اداره بهزیستی و روکش آسفالت محور خوش ییلاق که 42 کیلیومتر انجام شده است به بهره برداری می رسد.

 

حسینی با بیان اینکه در حوزه اقتصادی شرکت تولید سوسیس و کالباس و گلخانه در نظر گرفته شده است، متذکر شد: عملیات اجرایی پست 400 مگاوات نگین شهر که بیش از 500 میلیون تومان سرمایه گذاری انجام شده است در هفته دولت پیگیری خواهیم کرد.

 

وی متذکر شد: در حوزه برق دو ترانس 64 مگاواتی برای شهر آزادشهر خریداری شده است و به دلیل گرمی هوا نتوانستیم این ترانس ها را وارد مدار کنیم و با سردی هوا می توانیم عملیات اجرایی آن را انجام دهیم.

 

فرماندار آزادشهر بیان کرد: همچنین در حوزه برق، تیر برق های فرسوده و سیم های برق محور آزادشهر به گنبدکاووس تعویض شد و با این اقدام دیگر در نگین شهر دیگر شاهد قطعی برق نخواهیم بود و پنج میلیارد و 500 میلیون تومان برای جابه جایی نیروگاه برق خوش ییلاق در نظر گرفته شده است که از کنار رودخانه به کنار جاده منتقل می شود و در شرایط بحرانی در این منطقه دیگر برق قطع نمی شود.

 

حسینی با بیان اینکه 231 نفر پروژه های اشتغالزایی هفته دولت اشتغال به همراه دارد، گفت: جنگلکاری تپه های آق امام  به صورت جدی پیگیری می کنیم و در این طرح احداث آب بندان، سه ایستگاه پمپاژ آب و درختکاری در نظر گرفته شده است و قطعا این اقدام در محیط زیست تاثیر به سزایی خواهد داشت و نمای شهر آزادشهر را نیز تغییر خواهد کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار