معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش گلستان گفت: صبح امروز، رقابت داوطلبان گلستانی در کنکور سراسری، با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی آغاز شد.

آغاز رقابت داوطلبان گلستانی در کنکور سراسری با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی
به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران، ابراهیم حاجیلری معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش گلستان گفت: صبح امروز ۱۹ هزار و ۷۰۶ نفر داوطلبان دختر و ۱۳ هزار و ۱۴۳ نفر پسر رقابت خود را در ۵ رشته آغاز کردند.

او ادامه داد: از این تعداد ۲۵ هزار و ۳۹۷ نفر نظام جدید و ۶ هزار و ۸۲۳ نفر نظام قدیم هستند که دفترچه‌ها و سوال‌های آزمون آن‌ها با هم متفاوت است.

این مقام مسئول افزود: تعداد داوطلبان در رشته زبان انگلیسی ۳ هزار و ۹۵۶ نفر، علوم‌انسانی ۱۰ هزار و ۱۷۰ نفر، علوم تجربی ۱۴ هزار و ۲۲۸ نفر، ریاضی یک هزار و ۹۳۷ نفر و رشته هنر یک هزار و ۸۶۹ نفر است.

او گفت: برگزاری کنکور سراسری در سطح استان در ۱۹۱ حوزه، انجام و تلاش شد با استاندار‌هایی که مبتنی بر پروتکل‌های بهداشتی است، رعایت فاصله یک متر و ۸۰ سانت آزمون سراسری برگزار شود.

حاجیلری از والدین خواست: در پشت مکان برگزاری آزمون سراسری تجمع نداشته باشند چرا که این امر موجب آلودگی محیط به خصوص هنگام خروج داوطلبان از مکان برگزاری آزمون خواهد شد، والدین در وسیله نقلیه و رعایت فاصله می‌توانند منتظر داوطلبان بمانند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار