افزایش ۴۸ درصدی رشد تولید تخم مرغ در گلستان، اجرای مرمت اضطراری در بافت تاریخی گرگان و تخریب بناهای غیرمجاز در رامیان از جمله خبرهای کوتاه شنبه گلستان است.

افزایش ۴۸ درصدی تولید تخم مرغ در گلستان و چند خبر کوتاه

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایرنا، معاون مدیریت باغبانی جهاد کشاورزی گلستان گفت: در گلستان ۳۸۰ هکتار باغ بارده سیب با ارقام زرد و قرمز لبنانی، دورنگ فرانسوی، فوجی، گالا، گران اسمیت و گلاب وجود دارد که تا پایان فصل برداشت ۴ هزار و ۵۰۰ تن انواع سیب درختی از این باغات تولید و به بازار عرضه شود.

**

مدیر امور طیور سازمان جهاد کشاورزی گلستان گفت: در ۴ ماهه نخست سال ۱۶ هزار و ۶۱۲ تن تخم مرغ در استان تولید شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۴۸ درصد افزایش داشت.

**

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان از پایان حفاظت و مرمت اضطراری در مرحله اول مرمت بافت تاریخی گرگان خبر داد و گفت: این طرح ها شامل خانه‌های تاریخی شیرنگی و خراسانی در محله سرچشمه و خانه تاریخی قوانلو در محله دباغان است که با اعتبار یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در مدت یک ماهه مرمت شد.

**

زن ۱۹ ساله گلستانی در نخستین بارداری خود صاحب چهار فرزند شد که به گزارش مدیران دانشگاه علوم پزشکی حال مادر و فرزندان مناسب است.

**

دادستان عمومی و انقلاب رامیان گفت: بیش از ۵۲ ساخت و ساز غیرمجاز در روستاهای رامیان بر اساس تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری زمین‌های زراعی و باغی تخریب شد.

**

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲۷۰ پرونده برای حل مشکلات فعالان اقتصادی استان در دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی تشکیل شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار