فرمانده نیروی انتظامی گلستان گفت: سرانجام با اشراف اطلاعاتی و تلاش بی وقفه ماموران، طی عملیاتی ضربتی هر دو نفر در یکی از پاتوق هایشان دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

عاملان قمه کشی و شرارت در گنبد کاووس به دام افتادند/ اجازه جولان دادن به اراذل و اوباش نخواهیم داد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "سعید دادگر" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: بدنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع شرارت و قمه کشی در یکی از خیابان های گنبد کاووس، بلافاصله ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل مشخص شد، 2 شرور در ساعات پایانی شب با استفاده از سلاح سرد شیشه های یکی از مغازه ها را شکسته و با قدرت نمایی موجب رعب و وحشت اهالی شده و قبل از حضور پلیس از آنجا متواری شدند.

سرهنگ دادگر تصریح کرد: طی اقدامات فنی و تخصصی پلیس مشخص شد متهمان از اراذل و اوباش معروف شهرستان بودند که سوابق متعدد شرارت، نزاع و تیراندازی در سطح منطقه دارند.

فرمانده انتظامی استان گلستان با بیان اینکه متهمان برای فرار از قانون، دائما مخفیگاه خود را تغییر می دادند، خاطرنشان کرد: سرانجام با اشراف اطلاعاتی و تلاش بی وقفه ماموران، طی عملیاتی ضربتی هر دو نفر در یکی از پاتوق هایشان دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

سرهنگ دادگر گفت: این دو شرور در تحقیقات اولیه به اقدامات مجرمانه خود اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: برخورد قاطع با اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت از اولویت های پلیس بوده و با اینگونه افراد برابر قانون برخورد خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار