مهمترین رویداد حوادث گلستان را در این صفحه خبری بخوانید.

از دستگیری عاملان قمه کشی در گنبد کاووس تا کشف بیش از ۱۲ هزار عدد انواع داروی غیر مجاز در آزادشهر
به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، مهمترین اخبار حوادث در گلستان را در این بسته خبری مرور کنید.


دستگیری عاملان قمه کشی و شرارت در گنبد کاووس/ اجازه جولان دادن به اراذل و اوباش نخواهیم داد

 

سرهنگ سعید دادگر فرمانده انتظامی گلفت: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع شرارت و قمه کشی در یکی از خیابان‌های گنبد کاووس ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان به محل اعزام شدند.

او افزود: با حضور ماموران در محل مشخص شد ۲ شرور در ساعات پایانی شب با استفاده از سلاح سرد شیشه‌های یکی از مغازه‌ها را شکسته و موجب رعب و وحشت اهالی شده و قبل از حضور پلیس از آنجا متواری شدند.

سرهنگ دادگر گفت: طی اقدامات پلیسی مشخص شد متهمان از اراذل و اوباش معروف شهرستان بودند که سوابق متعدد شرارت، نزاع و تیراندازی در سطح منطقه دارند.

فرمانده انتظامی استان گلستان با بیان اینکه متهمان برای فرار از قانون، دائما مخفیگاه خود را تغییر می‌دادند، افزود: سرانجام با تلاش ماموران، طی عملیاتی هر دو نفر در یکی از پاتوق هایشان دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

سرهنگ دادگر گفت: این دو شرور در تحقیقات اولیه به اقدامات مجرمانه خود اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: برخورد قاطع با اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت از اولویت‌های پلیس بوده و با اینگونه افراد برابر قانون برخورد خواهد شد.


کشف بیش از ۱۲ هزار عدد انواع دارو‌های غیر مجاز در آزادشهر


سرهنگ سید داوود حسینی فرمانده انتظامی شهرستان آزادشهرگفت: ماموران انتظامی شهرستان در ایست و بازرسی تیل آباد حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

سرهنگ حسینی افزود: در بازرسی از این کامیون، تعداد ۱۲ هزار و ۵۰۰ عدد انواع قرص و اقلام دارویی غیر مجاز کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آزادشهر گفت: در این راستا یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذی صلاح معرفی شد.


کشف ۱۰ فقره سرقت محتویات خودرو در علی آبادکتول


سرهنگ الیاس تازیکه فرمانده انتظامی علی آباد کتول گفت: ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان علی آباد کتول با تحقیقات میدانی موفق به شناسایی و دستگیری سارق سابقه دار شدند.

سرهنگ تازیکه افزود: متهم در مقر انتظامی در تحقیقات پلیسی به عمل آمده به ۱۰ فقره سرقت محتویات خودرو در سطح حوزه استحفاظی اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی علی آباد کتول با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی افزود: شهرستان علی آباد کتول محل امنی برای جولان سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی نیست و پلیس قاطعانه با اینگونه افراد برخورد خواهد کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار