کانون والفجر گرگان با رعایت پروتکل های بهداشتی و با حضور پر رنگ مردم مراسمات محرم را برگزار کرده است.

حضور پر رنگ مردم در مراسمات محرم کانون والفجر با رعایت پروتکل های بهداشتی

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان؛ کانون فرهنگی هنری والفجر مسجد بلال حبشی گرگان یکی از کانون های فعال در عرصه برنامه های کانونی در سطح کشور است.

حضور جوانان پر شور و هیئت امنای همراه و روحانی پر تلاش از مزیت های خوب این کانون فرهنگی هنری است.

«میلاد منصور بستانی» مدیر داخلی برنامه های کانون والفجر، برنامه های کانون والفجر در ایام محرم در روزهای کرونایی بسیار باشکوه تر از سنوات گذشته اعلام کرده است.

علت را که از وی جویا می شویم می گوید جوانان و نوجوانان یک نگاه ویژه ای به محرم دارند و می توان گفت که روح آنها با مسئله عاشورا پیوند خورده است.

این احساس در آنها که امسال با اوضاع کرونا، برنامه های محرم تعطیل می شود، آسیب بسیار بزرگی بر روحیه آنها وارد می شود لذا وارد میدان شوند تا طبق فرموده مقام معظم رهبری هم پروتکل های بهداشتی ستاد کرونا را رعایت کنند و هم خودشان را با مصائب عاشورا همراه کنند و از منبع لایزال عاشورا بهره مند شوند.

پشتیبانی های مجازی از مراسمات امسال نیز یکی از برنامه های امسال است که به صورت پر رنگ تر انجام می شود، طرح سوال روحانی مسجد و شرکت جوانان و نوجوانان به غنای مراسم امسال افزوده است، مراسمات سینه زنی و روضه با رعایت فاصله اجتماعی و اجرای آن در فضای باز مسجد توانسته است که مردم با اطمینان خاطر در این مراسمات حضور پیدا کنند.

توزیع نذورات و بردن آن به درب منازل با رعایت مسائل بهداشتی، روحیه مشارکت جوانان را افزایش داده است.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار