مدیرعامل شرکت برق گلستان؛

مدیرعامل شرکت برق گلستان در خصوص کاهش ولتاژ برق گنبد گفت: یکی از علت های کاهش فشار برق گنبد سرقت است، زمانی که کابل ها برق دار است سیم نول را قطع می کنند و لوازم برقی را با مشکل رو به رو می کنند.

اجرای 85 پروژه به ارزش 65 میلیارد در هفته دولت / برای برق رسانی به روستای جهان نما 500 میلیون اعتبار گرفته بودم

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، علی اکبر نصیری مدیر عامل توزیع برق گلستان  در بازدید از دفتر گلستان ما اظهار کرد: به عنوان یک مدیر ، تلفن من برای همه در دسترس است نمی شود تلفن کسی را بدون جواب بگذارم.

مدیرعامل شرکت برق گلستان رسانه را نظاره گر بر عملکرد رفتار مدیران دانست و خاطرنشان کرد: ارتباط بین مدیران و رسانه ها زمانی زیبا است که به واقعیت نزدیک باشد، به همین جهت اگر سخنانی به واقعیت نزدیک نباشد در رسانه مطرح شود جلوه زیبایی نخواهد داشت.

وی افزود: در هفته دولت با حضور وزیر نیرو در کشور 3200میلیارد تومان پروژه درقالب 2230 پروژه که 85 پروژه به ارزش 65 میلیارد تومان برای گلستان است.

نصیری ابراز کرد: در آینده قصد داریم سیم های مسی را به کابل خود نگهدار برسانیم که 250 کیلومتر است که باعث اشتغال زایی، جلوگیری از کابل دزدی و افزایش کیفیت برق رسانی می شود.

مدیرعامل شرکت برق گلستان با اشاره به افتتاح و کلنگ زنی 104 میلیارد تومان تصریح کرد: تفاوت این رقم با پروژه های وزیر به این دلیل است که برخی از این پروژه ها اهدایی مردم است.

وی ادامه داد: روستای بدون برق کددار در استان نداریم برای برق رسانی به جهان نما نیز بودجه ای 500 میلیونی گرفتیم اما منابع طبیعی و محیط زیست با برق رسانی به این منطقه مخالفت کردند.

مدیرعامل شرکت برق گلستان در خصوص کاهش ولتاژ برق گنبد عنوان کرد: یکی از علت های کاهش فشار برق گنبد سرقت است، زمانی که کابل ها برق دار است سیم نول را قطع می کنند و لوازم برقی را با مشکل رو به رو می کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار