رئیس اداره بودجه و تأمین منابع آموزش و پرورش گلستان از پرداخت پاداش بازنشستگان سال ۹۸ در روزهای آتی خبر داد.

به زودی پاداش بازنشستگان سال ۹۸ به حساب آنان واریز خواهد شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان ، سعید سقائی رئیس اداره بودجه و تامین منابع آموزش و پرورش استان  روز چهارشنبه 5شهریور 99در مصاحبه با استودیو همکلاسی اظهار داشت:  طی روزهای آتی دو سوم پاداش بازنشستگان سال ۹۸به حساب آنان واریز می گردد و مابقی پاداش نیز با وقفه چند روزه پرداخت خواهد شد.
وی افزود: برابر ماده ۲۱ ضوابط اجرایی بودجه ۹۹، پاداش بازنشستگان می‌بایست از محل فروش اموال منقول و غیرمنقول و صرفه‌جویی در اعتبارات هزینه‌ای و درآمدهای اختصاصی دستگاه اجرایی تامین می گردید که با پیگیری‌های وزیر آموزش و پرورش، معاون برنامه ریزی و تامین منابع وزارت و مدیران کل آموزش و پرورش استان ها و همراهی دولت و سازمان برنامه و بودجه این منابع از محل دیگر تامین اعتبار شد.

سقائی در ادامه افزود:  پرداخت کامل بدهی‌های انباشته قراردادهای برون سپاری کاردانش در دستور کار قرار دارد که به محض حصول نتیجه بخش اعظم مطالبه موسسات طرف قرارداد پرداخت خواهدشد.
وی همچنین از زحمات تمامی همکاران معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش وپرورش استان و شهرستان‌ها و ذی‌حساب اداره کل آموزش وپرورش در محاسبه، تنظیم و رسیدگی دقیق و به موقع اسناد مالی مربوطه قدردانی نمود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار