سردار «علی ملک شاهکوهی» گفت: از 16 هزار پیشکسوت دفاع مقدس استان در مراسمی در مرکز و شهرستان‌های استان تجلیل بعمل خواهد آمد.

تکریم و تجلیل از 16 هزار پیشکسوت دفاع مقدس گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از دفاع‌پرس از گرگان، جلسه شورای فرماندهان نظامی استان گلستان، پیرامون برپایی نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس استان در چهل سالگی دفاع مقدس و همچنین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس، با حضور فرماندهان سپاه، ارتش، ناجا، مرزبانی و مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان، امروز در سالن جلسات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه سرهنگ «محمدرضا کاظمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان به تشریح عملکرد، فعالیتها و ماموریت ‌ای بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس پرداخت و دستورالعمل اجرایی برنامه‌های بزرگداشت چهل سالگی دفاع مقدس بخصوص برپایی نمایشگاه و تجلیل از پیشکسوتان را ارائه کرد.

در ادامه سردار «علی ملک شاهکوهی» فرمانده سپاه نینوای استان گلستان ضمن اولویت دانستن ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان گفت: امسال با توجه به چهلمین سالگرد دفاع مقدس، فرصت خوبی است تا بیشتر به محتوای فرهنگ و دستاوردهای دوران دفاع مقدس پرداخته شود.

وی در خصوص برپایی نمایشگاه چهل سالگی دفاع مقدس عنوان کرد: در این نمایشگاه نقش شهرستان‌ها در دفاع مقدس بطور جدی باید دیده شود و همچنین در خصوص تجهیزات نظامی این نمایشگاه، سپاه و ارتش استان این آمادگی را دارند که از سلاح های غیر عملیاتی در این نمایشگاه استفاده کنند.

ملک در خصوص تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس گفت: از 16 هزار پیشکسوت دفاع مقدس استان در مراسمی در مرکز و شهرستان‌های استان تجلیل بعمل خواهد آمد و پیشنهاد این است که لوح سپاس این عزیزان با امضای استاندار گلستان باشد.  

در پایان هر یک از فرماندهان نظرات، پیشنهادات و امکانات خود را در خصوص نحوه اجرای نمایشگاه و تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس ارائه کردند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار