جلسه شورای کانون مجازی، با موضوع بررسی و آسیب‌شناسی کارگاه‌های برخط فصل تابستان کانون پرورش فکری گلستان برگزار شد.

آسیب‌شناسی و بررسی راهکارهای ارتقای کلاس‌های برخط فصل تابستان کانون گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، محبوبه رجب نسب در ابتدای جلسه که با حضور اعضای شورای مجازی و مدرسان کارگاه‌های مجازی تابستان به‌صورت غیرحضوری همراه بود، هدف از برگزاری این جلسه را بهبود و ارتقای کیفیت آموزش‌های برخط دانست و گفت: شیوع ویروس کرونا فرصتی ایجاد کرد تا مدل جدیدی از فعالیت‌های کانون در بستر مجازی فراهم گردد.

مدیرکل کانون گلستان ضمن تشکر از مدرسان این کارگاه‌ها  اظهار داشت: نقد و ارزیابی کارگاه‌های برخط تابستان می‌تواند به برگزاری بهتر کارگاههای کمک شایانی نماید.

در ادامه این جلسه راهکارها و پیشنهادات مراکز که از قبل طی نامه‌ای دریافت شده بود به‌همراه گزارش مختصر از کلاس‌های هر یک از مدرسان و اعضای شورا مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

بررسی زمانبندی برگزاری دوره های برگزارشده، مراحل ثبت نام و حضور فراگیران درکارگاه‌ها، زیر ساخت‌های برگزاری دوره‌ها و پیش‌بینی کارگاه‌های فصل جدید از جمله مباحثی بود که در این جلسه مطرح شد.

گفتنی‌است با شیوع بیماری کرونا و محدودیت‌هایی که برای اوقات فراغت تابستان کودکان و نوجوانان به وجود آمد، مرحله نخست سامانه مرکز مجازی کانون با هدف دسترسی آسان خانواده‌های ایرانی و فارسی‌زبانان دنیا راه‌اندازی شدکه  گروه‌های متعدد سنی از جمله کودکان و نوجوانان با عضویت در پایگاه مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی kpf.ir  از این کارگاه‌ها بهره‌مند شدند.

قابل ذکر است در کانون پرورش فکری گلستان نیز در مجموع ۱۳ کارگاه از جمله آموزش عکاسی مقدماتی،انیمیشن مقدماتی،دکوپاز،کاردستی،حاش خوش زندگی، مهادت خودباوری، کارگاه شعر،نقاشی، قصه‌گویی و ...تشکیل شد که با استقبال بیش از ۲۸۰ نفر در حال برگزاری است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار