تربتی نژاد گفت: در سطح شهرستان گرگان بیش از پنج هزار دانش آموز دسترسی به هیچ سیستم آموزشی ندارند.

​عدم دسترسی ۵ هزار دانش آموز گرگانی به سیستم های آموزش غیرحضوری

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «بهجت تربتی نژاد» صبح امروز (شنبه 15 شهریور) در آیین نواختن زنگ سال تحصیلی جدید در استان گلستان اظهار کرد: با توجه به شرایط کرونا دو هفته زودتر از سنوات گذشته سال تحصیلی جدید را در استان گلستان آغاز کردیم.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرگان ادامه داد: حدود 20 هزار دانش آموز در سطح شهرستان گرگان داریم که دسترسی به تبلت و موبایل مناسب برای آموزش مجازی ندارند.

 

تربتی نژاد تاکید کرد: برای اینکه بتوانیم آموزش را برای این دانش آموزان در نظر بگیریم باید بتوانیم آموزش را به صورت حضوری در سطح مدارس دنبال کنیم.

 

وی تاکید کرد: در سطح شهرستان گرگان بیش از پنج هزار دانش آموز دسترسی به هیچ سیستم آموزشی ندارند و لذا ناگزیر هستیم که کلاس های درسی را برای دانش آموزان در سطح مدارس دایر کنیم.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرگان بیان کرد: با توجه به اینکه شیوع کرونا زندگی ما را تحت تاثیر قرار داده است باید بتوانیم با کرونا زندگی خود را ادامه دهیم و در مدارس نیز همکاران ما با رعایت پروتکل های بهداشتی از سلامت دانش آموزان صیانت می کنند.

 

تربتی نژاد خاطر نشان کرد: از مسئولانی که در این ایام به ما کمک کردند تا بتوانیم بازگشایی مدارس را داشته باشیم تشکر می کنیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار