مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: شهدای منا در اوج عبادت و در لباس احرام که اوج عبادت و بندگی است به شهادت رسیدند و رژیم کودک کش آل صعود این لکه ننگ را هیچگاه نمی‌تواند از پیشانی خویش پاک کند.

شهادت در اوج بندگی مایه فخر و مباهات است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از «ایثار»، اسرافیل وزیری به همراه مدیرکل حج و زیارت استان گلستان در دیدار با خانواده‌های معظم شهدای منای شهرستان گنبد کاووس ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) گفت: امروز در هر کجای دنیا جنایتی رخ می‌دهد دست پلید استکبار جهانی، آل صعود و رژیم جنایتکار اشغالگر قدس در پس آن هویداست و آنان دیر یا زود نتیجه این جنایات را خواهند دید.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان افزود: همه شهدا جایگاه خاصی دارند اما شهدای منا ویژگی‌هایی دارند که از بقیه شهدا متمایز می‌شوند.
وزیری بارزترین ویژگی شهدا را اوج عبادت و معبودیت دانست و افزود: شهدا از جان خود در راه دین خدا و مملکت گذشتند و خداوند به پاس این از خود گذشتگی، نورانیتی ابدی به آنها عطا کرد چرا که بهترین معبود درگاه حق تعالی هستند.
وی گفت: شهدای منا در اوج عبادت و در لباس احرام که اوج عبادت و بندگی است به شهادت رسیدند و رژیم کودک کش آل صعود این لکه ننگ را هیچگاه نمی‌تواند از پیشانی خویش پاک کند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار