بیکی گفت: هیچ کشوری بدون فرهنگ ایثار و شهادت به استقلال سیاسی و فرهنگی نمی رسد.

هیچ کشوری بدون فرهنگ ایثار و شهادت به استقلال نمی رسد

به گزارش گلستان ۲۴؛ «مهدی بیکی» امروز (سه شنبه 18 شهریور) در حاشیه طرح سه شنبه های تکریم در تجلیل از خانواده شهید موسی مظفری در علی آباد کتول به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: یکی از برنامه هایی که متولیان فرهنگ و مجریان سیاست های فرهنگی کشور برای ارتقای سطح معنوی جامعه دارند این است که ارزش های اسلامی و انسانی را در بین افراد جامعه گسترش دهند از همین رو فرهنگ ایثار و شهادت یکی از فاکتورهای مهم برای این ارتقای اجتماعی است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: اگر امروز پس از گذشت 40 سال از این انقلاب و پس از تحمل رنج ها، مشقت ها و مشکلاتی که از سوی دشمنان به این کشور تحمیل شده است.

 

وی اظهارداشت: اما کشور استوار و مقاوم به مسیر خودش ادامه داده است، بی شک مدیون مجاهدت ها، رشادت ها و صبوری های شهدا، جانبازان، ایثارگران و خانواده آنها است.

 

بیکی گفت: هیچ کشوری بدون فرهنگ ایثار و شهادت به استقلال سیاسی و فرهنگی نمی رسد، مجاهدت و ایثار است که جلوی بسیاری از حملات نظامی و هجمه های فرهنگی دشمن را گرفته است.

 

وی ادامه داد: امروز اگر ما بخواهیم راه شهدا، بزرگان دین و آنهایی که در استقلال و سربلندی این سرزمین نقش داشته اند را ادامه بدهیم باید یک فکر و ضمیر آگاه نسبت به مسائل داشته باشیم و مسائل سیاسی و فرهنگی جهان و کشور را خوب ارزیابی و تجزیه و تحلیل کنیم و دشمن را در هر لباس و پوشش خوب بشناسیم و در این راه مقاومت و مجاهده کنیم.

 

بیکی افزود: شهدا ولی نعمتان این کشور هستند و تقدیر و تکریم خانواده های آنان موجب می شود که فرهنگ ایثار و شهادت در کشور گسترش پیدا کند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار