دکتر احمد نصرتی مدیر درمان تامین اجتماعی گلستان به اتفاق دکتر زنگانه رئیس بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) گنبد کاووس و جمعی از مسئولین و همکاران آن مرکز درمانی، ضمن دیدار با خیرین سلامت شهرستان گنید کاووس، از حمایت های مادی و معنوی آنها از حوزه درمان تامین اجتماعی شهرستان تقدیر کردند.

تقدیر مدیر درمان تامین اجتماعی گلستان از خیرین سلامت استان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر نصرتی در این دیدارها که در محل کار خیرین سلامت برگزار شد، گفت: ما به نمایندگی از مدیرعامل محترم و نیز معاون درمان سازمان تامین اجتماعی خدمت شما خیرین محترم رسیده ایم تا از حسن ظن و همکاری های مادی و معنوی و مستمر شما در حمایت از درمان بیماران در بیمارستان تامین اجتماعی گنبد کاووس تجلیل نماییم.

وی افزود: بی شک در این موضوع دو نکته بسیار مهم است. یکی توان مجموعه بیمارستان تامین اجتماعی و در رأس آن ریاست بیمارستان در انتقال و پیگیری مشکلات و تعامل با مجمع خیرین سلامت و جذب حمایتها که به خوبی انجام شده است و از آن مهم تر بحث ایثار و از خود گذشتگی خیرین محترم است که انصافا در دوران شیوع ویروس کرونا حمایت های آنها در زمینه تهیه مخزن اکسیژن، دستگاه ها و تجهیزات بخشهای ویژه، به خصوص ونتیلاتور، بای-پپ و غیره توانست مشکلات این مرکز درمانی را به حداقل ممکن برساند که اگر این کمکها نبود مشکلات جدی در درمان بیماران داشتیم و تلفات زیادی را متحمل می شدیم.

همچنین دکتر زنگانه در این زمینه گفت: بر اساس آیات الهی از جمله آیه 9 سوره مائده خداوند به کسانى که ایمان آورده و کارهاى شایسته انجام داده‌اند، وعده‌ى آمرزش و پاداشى بزرگ داده است و شما خیرین سلامت که با اهداء مال خود، جان انسانها را نجات می دهید، قطعا مخاطب این آیه از کلام وحی هستید و در دنیا و آخرت پاداش نیکوکاری خود را دریافت خواهید کرد.

گفتنی است خیرین حاضر در این دیدارها، با فروتنی هرچه بیشتر، این امور خیر را در برابر زحمات کادر درمانی در مقابله با ویروس کرونا ناچیز دانسته و در کمال بزرگی و بزرگواری، با بیان این نکته که ما بیمارستان تامین اجتماعی را متعلق به خود می دانیم و به عنوان کارفرمایانی که جمع کثیری بیمه شده تامین اجتماعی را در چرخه کاری خود داریم، بی شک اینگونه اقدامات می تواند در چرخه اقتصاد کشور نقش ایفا نموده و در مسیر بقای سلامت اشخاص و خانواده ها موثر باشد.

در این دیدارها، از پنج خیر سلامت؛ برادران ابراهیمی مسئولین گروه صنعتی صباح، محمد شهرکی و محمد طاهری خیرین سلامت شهرستان به جهت اهداء تجهیزات و همکاری با بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) طی مدت شیوع ویروس کرونا و قبل از آن جمعا به ارزش بیش از 24 میلیارد ریال با اهداء لوح تقدیر تجلیل شد.

در این لوحها که به امضای مدیر درمان استان گلستان و رئیس بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) گنبد کاووس رسیده، آمده است:

خیّر سلامت و نیکوکار محترم، فروغ مهرتان، روشنی بخش محفل انسانیت است و همچون ستاره ای بر تارک سپهر میهن اسلامیمان می درخشد.

فهم عمیق و رایحه خوشِ نیکوکاریتان ،  بر بلندای فرهنگ ایران زمین همچون سروی راست قامت، مظهر مهر و انسان دوستی است.

صمیمانه ترویج حس نوعدوستی شما را ستوده و بر گام های استوار شما در مسیر خیراندیشی غبطه می خوریم و پیرو وعده های صادق الهی، مشتاقانه از تلاش های خستگی ناپذیر شما در مسیر مهرورزی تجلیل نموده و به نمایندگی از 750 هزار بیمه شده استان گلستان، از خدمات ارزنده شما در حوزه تجهیزات و خدمات حیاتی بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) گنبد کاووس که ناجی انسانهای بی شماری شده است، تقدیر می نماییم.

امید آنکه همواره در مسیر سعادت و نیک بختی مستدام بوده و در کمال صحت و سلامتی، یاریگر نیازمندان باشید و در پرتو عنایات الهی در مسیر مقدسی که گام گذاشته اید موفق و پیروز باشید.

گفتنی است، کمک های خیرین مذکور به شرح زیر بوده است:

محمد شهرکی: تامین هزینه اجرای طرح فول اضطراری برق بیمارستان به ارزش 4 میلیارد ریال

محمد طاهری: تهیه مخزن اکسیژن مایع 11 تنی و 2 دستگاه بای – پپ یا کمک تنفسی به ارزش 6 میلیارد ریال

گروه صنعتی صباح به مدیریت برادران ابراهیمی: تهیه مخزن اکسیژن مایع 20 تنی، دو دستگاه ونتیلاتور و 7 دستگاه بای، پپ یا کمک تنفسی جمعا به ارزش 20 میلیارد ریال

ضمنا خیرین دیگری نیز در سطح شهرستان گنبد کاووس کمک هایی به بیمارستان ارائه کرده اند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار