در راستای توسعه مشارکت گسترده خیّرین در امر مدرسه سازی(طرح آجر به آجر)، سه تفاهم نامه احداث مدارس خیّرساز در شرق گلستان به امضاء رسید.

۳ مدرسه خیّرساز در شرق گلستان ساخته می شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر، در راستای توسعه مشارکت گسترده خیّرین در امر مدرسه سازی(طرح آجر به آجر)، سه تفاهم نامه احداث مدارس خیّرساز در شرق گلستان به امضاء مدیرکل نوسازی مدارس گلستان رسید.

مدیرکل نوسازی مدارس گلستان در این خصوص گفت: احداث دو مدرسه چهار کلاسه در روستای قودانه سفلی و روستای کسر پیشکمر در شهرستان کلاله که هر پروژه با زیربنای ۵۴۰ مترمربع فضای آموزشی و برآورد اعتباری بالغ بر دو میلیارد تومان انجام می شود.

یاسر لیوانی افزود: از اعتبار پیش بینی شده در این دو پروژه ۳۰ درصد با مشارکت خیّران مدرسه ساز به نام حاج رجب روحی و یک شرکت تجاری و الباقی از محل اعتبارات نوسازی مدارس هزینه خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین مرکز اختلالات یادگیری شهر گالیکش هم با برآورد اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان با مشارکت ۵۰۰ میلیون تومانی یک شرکت دارویی بزودی احداث می شود.

مدیرکل نوسازی مدارس گلستان بیان کرد: از ابتدای سال تاکنون تفاهم نامه احداث و تکمیل مدرسه با مشارکت ۳۶ میلیارد تومانی ۴۰ خیر مدرسه امضاء شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار