گران‌فروشی ارز دولتی با ارزش تخلفاتی ۴۲ میلیارد ریال، امضای تفاهم‌نامه برای ساخت سه مدرسه خیرساز در شرق استان و درخشش عکاسان گلستانی در چهارمین دوره اعطای نشان عکس سال مطبوعاتی ایران از جمله خبرهای کوتاه امروز شنبه گلستان است.

گران‌فروشی ۴۲ میلیارد ریالی ارز دولتی از سوی یک بانک در گلستان و چند خبر کوتاه

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایرنا، مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان گفت: پرونده تخلفات ارزی یک بانک به اتهام گرانفروشی ارز مرجع (دلار) با ارزش تخلفاتی بیش از ۴۲ میلیارد ریال تشکیل و در دستور رسیدگی شعبه سوم بدوی این اداره کل قرار گرفت.

**

مدیرکل نوسازی مدارس گلستان گفت : در راستای توسعه مشارکت گسترده خیّرین در امر مدرسه سازی (طرح آجر به آجر)، سه تفاهم نامه احداث مدارس خیرساز در شرق گلستان به امضا رسید.

یاسر لیوانی افزود : دو مدرسه چهار کلاسه در روستای قودانه سفلی و یک مدرسه در روستای کسر پیشکمر شهرستان کلاله ساخته می شود که هر پروژه ۵۴۰ مترمربع زیربنای فضای آموزشی دارد و  برآورد اعتبار آن بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال است.

وی ادامه داد: همچنین مرکز اختلالات یادگیری گالیکش با برآورد اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال احداث می شود.

**

 حق شناس استاندار گلستان در گفتگوی دکتر روحانی رئیس جمهوری با استانداران از طریق ویدئو کنفرانس در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با موضوع آخرین وضعیت مقابله با این بیماری در سطح کشور شرکت کرد.

**

رییس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی گلستان گفت: بر اساس الگوهای هواشناسی عصر فردا یکشنبه با کاهش ۲ درجه ای دما، افزایش ابر و احتمال رگبار و رعد و برق پراکنده در مناطق کوهستانی و کوهپایه‌ای استان پیش بینی می‌شود.

**

مراسم اختتامیه چهارمین دوره اعطای نشان عکس سال مطبوعاتی ایران با معرفی نامزدها و برگزیدگان چهارمین دوره نشان عکس سال مطبوعاتی ایران به صورت آنلاین برگزار شد که محمد مهیمنی، جواد مکتبی و محسن کابلی از گلستان جزو برگزیدگان بودند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار