از تاکید جدی گرفتن آنفولانزای فصلی در شرایط کرونا تا عزل در انتظار مدیران دورکار از مهمترین اخبار شنبه بیست و دوم شهریور در گلستان بود.

از تاکید جدی گرفتن آنفولانزای فصلی در شرایط کرونا تا عزل در انتظار مدیران دورکار

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما؛ رئیس کل دادگستری گلستان گفت: با حکم قاضی شعبه دوم دادگاه عمومی شهرستان مراوه تپه، شکارچی غیرمجاز به محیط‌بانی ملزم شد.

با اینکه انتظار می‌رفت در پایان هفته‌ای که گذشت تعداد شهرهای سفید استان افزایش پیدا کند و سه شهرستانی که وضعیت قرمز دارند به شرایط زرد برسند اما در پی برخی بی‌مبالاتی‌ها، کرونا دوباره در استان گلستان اوج گرفت.

حق شناس گفت: در استان گلستان به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر ۱.۸۸ نفر به کرونا مبتلا هستند.

گوهری راد گفت: سه میلیارد تومان به مدارس استان گلستان برای ضدعفونی و رعایت پروتکل های بهداشتی اختصاص یافت.

کبیر گفت: با آغاز فصل پاییز آنفولانزای فصلی در استان گلستان گسترش پیدا می کند.

منتخب جدید مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی گفت: شفافیت باید در تمامی ابعاد و ساختارها شکل بگیرد و مجلس یازدهم هم نشان داده فسادستیزی یکی از اولویت‌های مهم این دوره است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان از نامزدهای دومین مرحله انتخابات مجلس شورای اسلامی در غرب گلستان و هواداران آنها به‌خاطر برگزاری مراسم‌های تبلیغاتی تجمعی و کارناوال‌های شادی پس از اعلام نتایج به‌خصوص در بندرترکمن و گمیشان گلایه کرد.

استاندار گلستان گفت: دورکاری برای مدیران نیست و رئیس اداره‌ای در هر شهرستان که دورکاری می‌رود باید عزل شود.

رئیس شورای حل اختلاف گلستان گفت: فردی که ۱۱ سال پیش در دعوای خانوادگی شوهر خواهرش را به قتل رسانده بود در آستانه اجرای حکم اعدام بخشیده شد.

آئین تکریم محمود فرمانی و معارفه رضا دهدشتی زاده، مدیران کل سابق و جدید استاندارد گلستان برگزار شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار