معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان از شناسایی تخلف ۲۵۳ میلیارد ریالی یک شرکت بازرگانی در بازنگرداندن تسهیلات ارزی به بانک عامل در شهرستان گرگان خبر داد.

کشف تخلف ۲۵۳ میلیاردی یک شرکت بازرگانی در گلستان/ متخلفان تسهیلات ارزی را به بانک پس ندادند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی سازمان صمتگلستان، علی‌اصغر اصغری اظهارداشت: بازرسان این سازمان در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و همچنین احقاق حقوق شاکیان از هیچگونه تلاشی دریغ نکرده و با تمام توان در چهارچوب قوانین و مقررات با متخلفان احتمالی در عرصه بازار برخورد می‌کنند.

وی گفت: در همین راستا و در پی دریافت گزارش‌های کتبی یکی از شهروندان مبنی بر تخلف احتمالی یک شرکت بازرگانی در شهرستان گرگان تیمی از بازرسان به منظور بررسی و رسیدگی موضوع اعزام شدند.

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف‌کنندگان افزود: پس از بازرسی‌های میدانی و بررسی مدارک و مستندات موجود توسط بازرسان این سازمان، تخلف عدم اجرای تعهدات واردکنندگان در قبال دریافت ارز و خدمات دولتی این شرکت بازرگانی به دلیل عدم بازپرداخت تسهیلات ارزی دریافت شده از سوی شرکت موردنظر به بانک عامل در زمان مقرر محرز شد.

وی بیان داشت: پرونده تخلف این شرکت به مبلغ 253 میلیارد و 157 میلیون و 179 هزار ریال تشکیل و برای صدور رای نهایی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است. 

اصغری همچنان با تاکید بر حساسیت شرایط کنونی بازار از تمامی مدیران شرکت‌های بازرگانی خواست تا با رعایت قوانین و مقررات موجود نسبت به رعایت دستورالعمل‌های اقدام کنند.

وی از شهروندان خواست هرگونه تخلف را به سامانه 124 اطلاع دهند تا بازرسان این سازمان در کوتاه‌ترین زمان به آن رسیدگی کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار