حجت الاسلام پورمیرزا گفت: امروز ایران اسلامی امن ترین کشور خاورمیانه است و این مهم برگرفته از اقتدار نظامیان ایران است.

امنیت امروز ایران مرهون اقتدار نظامی و دفاعی است

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت الاسلام «حسن پورمیرزا» در حاشیه نمایشگاه اقتدار 40 به مناسبت آغاز دفاع مقدس به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: در نمایشگاه «اقتدار 40» که به مناسب هفته دفاع مقدس در گلستان برپا شد در یکی از غرفه ها دستاوردهای ارتش در بُعد فرهنگی در معرض دید عموم قرار گرفت.

 

هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی آجا در گلستان و مازندران ادامه داد: نمایشگاه دفاع مقدس فرصت مناسبی برای نمایش رویدادها و اتفاقات دوران دفاع مقدس به نسل جوان است.

 

وی بیان کرد: در جنگ تحمیلی نزدیک به 80 کشور دنیا تمامی دستاوردهای نظامی خود را در اختیار صدام قرار دادند و همه بر علیه انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی با یکدیگر متحد شدند اما اراده الهی بر آن شد تا ایران اسلامی پیروز میدان نبرد باشد.

 

حجت الاسلام پورمیرزا افزود: گذر زمان موجب می شود انسان بسیاری از مسائل و رویدادها را به فراموشی بسپارد اما هدف از برپایی این نمایشگاه ها، انتقال رشادت ها و دلاوری های رزمندگان دوران دفاع مقدس به نسل امروز است.

 

هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی آجا در گلستان و مازندران با اشاره به اهمیت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، یادآور شد: در حال حاضر تمامی کشورها بر علیه کشورمان هستند و با وجود آنکه تمامی همسایگان ما از فقدان آرامش روحی رنج می برند ایران اسلامی امن ترین کشور خاورمیانه است و این مهم برگرفته از اقتدار نظامیان ایران در این برهه از زمان است.

 

وی وجود اقتدار نظامی در هر کشور را بسیار مهم خواند و گفت: با اقتدار نظامی و تبعیت از فرامین ولایت می توانیم بر مشکلات موجود غلبه کنیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار