۴۰ دقیقه بعد از وقوع زلزله، برق تمام مشترکین شهرستان مراوه تپه گلستان وصل شده و هیچ مشکل خاصی در این خصوص وجود ندارد. در حال حاضر برق بیش از ۱۵ هزار مشترک این شهرستان از کلاله و گنبد کاووس در حال تامین است.

برق تمام مشترکین وصل شد/ تامین برق ۱۵ هزار مشترک از کلاله و گنبد کاووس

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از بازار، رحمت الله قره خانی مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق گلستان در گفتگو با بازار با اشاره به وقوع زلزله ۵.۲ ریشتری در مراوه تپه گلستان گفت: به دنبال وقوع زلزله ۵.۲ ریشتری در این منطقه برق ۷۵ درصد مشترکین این شهرستان قطع شد؛ اما ۴۰ دقیقه بعد از وقوع حادثه، برق تمامی مشترکین شهری و روستایی در ان منطقه وصل شده است و هیچ مشکلی در این خصوص وجود ندارد.
به گفته او، با توجه به احتمال وقوع آسیب در ترانس ۶۳ کیلو وات آمپر پست مراوه تپه،  تامین برق ۱۵ هزار و ۴۰۰ مشترک شهرستان مراوه تپه گلستان از شهرستان‌های همجوار آن بین کلاله و گنبد کاووس در حال انجام است.
این مقام مسئول همچنین اعلام کرد، هنوز هیچ گزارش دقیقی در رابطه با میزان خسارت برق به شبکه برق این شهرستان اعلام نشده است.
گفتنی است در ساعت ۰۹:۱۶:۵۲ زمین لرزه‌ای بره بزرگی ۵.۲ و در عمق ۱۰ کیلومتری سطح زمین لحظاتی پیش مراوه تپه گلستان را لرزاند. تا کنون گزارش دقیقی از میزان خسارت این زمین لرزه منتشر نشده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار