ابراهیمی از فراخوان دعوت به همکاری متقاضیان تدریس در مراکز آموزش غیردولتی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی خبر داد.

​فراخوان دعوت به همکاری متقاضیان تدریس در دانشگاه جامع علمی کاربردی

به گزارش گلستان ۲۴؛ «مریم ابراهیمی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: دانشگاه علمی کاربردی از متقاضیان تدریس در مراکز آموزش غیردولتی تحت نظارت این دانشگاه در سال 99 دعوت به همکاری می کند.

 

رئیس دبیرخانه و دبیر هیئت اجرایی جذب دانشگاه جامع علمی کاربردی با بیان اینکه فراخوان دعوت به همکاری متقاضیان تدریس در مراکز غیردولتی تحت نظارت دانشگاه علمی کاربردی از روز(دوشنبه 31 شهریور) سالجاری آغاز شد، ادامه داد: متقاضیان واجد شرایط تا 30 مهرماه مهلت دارند با مراجعه به سامانه جذب و مدرسان به آدرس  http://jam.uast.ac.ir برای ثبت نام اقدام کنند.

 

وی ملاک ثبت نام متقاضیان در این فراخوان را تکمیل فرم های سامانه، پرداخت وجه اولیه ثبت نام و اخذ کد رهگیری دانست و یادآور شد: تقویم انجام و اتمام فرایند ثبت نام در هر استان بر اساس نیازسنجی انجام شده و تعداد متقاضیان متفاوت است.

 

ابراهیمی تأکید کرد: با توجه به تفاوت در زمان آغاز و اتمام فرایند ثبت نام در هر استان لازم است رؤسای واحدهای استانی با اتخاذ تدابیر لازم، متناسب با شاخصه های اعلام شده تقویم مناسبی را تنظیم کنند تا نسبت به اجرای به موقع فرایند ثبت نام اقدام شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار