نظری از اجرای رویداد ملی صنایع روستادوست در گلستان خبر داد و گفت: متقاضیان تا ۲۵ مهرماه مهلت دارند برای ثبت نام در این رویداد ملی اقدام کنند.

۲۵ مهر آخرین مهلت ثبت نام در رویداد ملی «صنایع روستادوست»/ ایده‌های برتر حمایت می شوند‌

به گزارش گلستان ۲۴؛ «مهدی نظری» با اشاره به اجرای طرح صنایع روستادوست به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: در رویداد ملی صنایع روستادوست از کارآفرینان، مخترعان، صنعتگران، شرکت های دانش بنیان و دارندگان محصولات و ایده های صنعتی سراسر استان گلستان برای شرکت در این جشنواره دعوت می شود.

 

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد گلستان ادامه داد: رویداد ملی روستادوست ویژگی هایی دارد و کسانی که متقاضی شرکت در این رویداد هستند باید دارای طرح هایی باشند که برای تولید در مقیاس روستا به صرفه باشد و ملاک صنایع غیرروستا نیست.

 

وی بیان کرد: همچنین طرحی که توسط متقاضیان و تولیدکنندگان اجرا می شود باید نوآورانه و فناورانه باشد و پیچیده نباشد و از فناوری ساده برخوردار باشد.

 

نظری با بیان اینکه متقاضیان شرکت در رویداد ملی روستادوست باید در سایت emdad.ir ثبت نام کنند، خاطرنشان کرد: به سه طرح برتر جوایز ارزنده ای اعطاء می شود.

 

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد گلستان اضافه کرد: همچنین اعطای پرداخت تسهیلات ارزان قیمت، مشارکت کمیته امداد در اجرای طرح ها و ایده ها و معرفی محصولات نهایی به بازار هدف، تامین اراضی کشاورزی برای اجرای طرح ها و ایده ها و دعوت از طرح های برگزیده برای حضور در نمایشگاه های بین المللی را از دیگر امتیازات شرکت در رویداد ملی روستادوست است.

 

وی آخرین مهلت ثبت نام در طرح صنایع روستادوست را ۲۵ مهرماه اعلام کرد و افزود: امیدوارم در سالی که توسط مقام معظم رهبری به نام جهش تولید نامگذاری شده آبادانی روستاها سرعت بیشتری بگیرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار