فرمانده سپاه قدس گیلان:

عبدالله پور گفت: انقلاب اسلامی شکست ناپذیر است و مسیر خود را با تمام تحریم ها و سوء مدیریت هایی که وجود دارد طی خواهد کرد.

انقلاب اسلامی با همه مشکلات مسیر خود را طی خواهد کرد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، سردار «محمد عبدالله پور» صبح امروز(چهارشنبه 30 مهر) در آیین افتتاح 87 واحد مسکن سیل زدگان استان گلستان اظهار کرد: سپاه قدس واسطه خیر در منطقه سیل زده گمیشان بود و با کمک های مردمی توانستیم 87 واحد مسکونی را در منطقه سیل زده گلستان بسازیم.

 

فرمانده سپاه قدس گیلان ادامه داد: بالغ بر یک هزار واحد مسکونی در استان گیلان برای مسکن مددجویان کمیته امداد تعهد داریم و اجرای این تعهد با توجه به افزایش قیمت مصالح ساختمانی کار آسانی نیست.

 

عبدالله پور  بابیان اینکه هر چه خدمت رسانی به مردم انجام دهیم کم است، افزود: انقلاب اسلامی شکست ناپذیر است و مسیر خود را با تمام تحریم ها و سوء مدیریت هایی که وجود دارد طی خواهد کرد.

 

وی افزود: ۴۱ سال انقلاب اسلامی تحت سخت ترین تحریم ها و فشارها است و مسیر خود را طی می کند، در منطقه تالش گیلان سیل آمد و 250 واحد مسکونی خسارت دید ولی مردم این منطقه در تلاش بودند که تعهدی را که برای سیل زده گلستان انجام دادند را اجرایی کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار