فرمانده یگان حفاظت از منابع آبزی شیلات گلستان گفت : با توجه به شروع فصل صید سال 99 و برابر برنامه طرح عملیات از پیش تعیین شده مأمورین یگان حفاظت شیلات ، طی یک مرحله گشت دریایی به تعداد 3فروند شناور تندرو با 12 نفر سرنشین از مأمورین این یگان و 2 فروند شناور قایق موتوری تندرو با6 نفر سرنشین نیروی دریابانی شهرستان بندرترکمن جهت اجراء گشت دریایی مشترک در راستای حفاظت از ذخایر ارزشمند دریا و جلوگیری از صید غیرمجاز برگزار کردند.

دستگیری صیادان غیرمجاز توسط نیروهای یگان حفاظت شیلات گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی سازمان شیلات ایران، سرهنگ پاسدار غلامرضا شفایی زاده با اعلام این خبر اظهار داشت: در این عملیات مأمورین توانستند 4 نفر صیاد غیرمجاز را به همراه دوفروند شناور48قوه اسب بخاراز نوع موتوریاماها شناسایی و توقیف و دستگیر نمایند.

 
وی افزود : در این عملیات یک دستگاه جی پی اس ، مقدار 10 لیتر بنزین کشف و به پایگاه یگان حفاظت آشوراده انتقال داده شد.
 
  فرمانده یگاه حفاظت از منابع آبزی گلستان اشاره داشت : متهمین بهمراه کلیه ادوات کشف شده پس از تشکیل پرونده جهت رسیدگی قضایی به دادسرای شهرستان گمیشان هدایت گردیدند.
 
سرهنگ شفایی زاده در پایان اظهار داشت : درراستای حفاظت از انفال دریا برابر تصمیمات شورای تأمین استان و شهرستان و کمیته امنیت دریانوردی با تمام قوا برابر قانون با متخلفین برخورد میشود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار