مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس با اشاره به ضرورت دسترسی آسان دانش آموزان به آموزش‌های آنلاین، گفت: طرح «QR Code» به صورت آزمایشی در برخی مدارس ابتدایی شهرستان گنبدکاووس برگزار می‌شود.

اجرای آزمایشی طرح «QR Code» در مدارس ابتدایی

به گزارش گلستان ۲۴؛ کمال‌الدین نظرنژاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس با اشاره به اینکه راهبران آموزشی و سرگروه‌های درسی در تمامی مقاطع، قبل از شروع سال تحصیلی و پس از آن چندین بار در دوره‌های آموزشی ویژه شرایط کرونایی و آموزش آنلاین شرکت کرده‌اند، اظهار کرد: تمامی تدابیر و تلاش‌ها را برای آموزش با بهترین کیفیت در چنین شرایطی اندیشیده‌ایم.

وی با بیان اینکه یکی از عوامل مهم در آموزش‌های آنلاین دسترسی سریع و آسان است، افزود: به زودی طرح «QR Code» به صورت آزمایشی در برخی از مدارس مقطع ابتدایی شهرستان گنبدکاووس اجرایی خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه در این طرح دانش‌آموزان با اسکن QR Code داخل صفحه کتاب خود می توانند علاوه بر توضیحات معلمان، به سرعت فیلم‌های آموزشی تولیدشده برای هر مبحث درسی را تماشا کنند، خاطرنشان کرد: مدیران و معلمان مدارس ابتدایی گنبدکاووس می‌توانند به صورت رایگان کدها را از طریق سرگروه‌های درسی آموزش و پرورش این شهرستان تهیه و در اختیار دانش‌آموزان قرار دهند.

نظرنژاد با اشاره به اینکه در صورت اجرای موفقیت‌آمیز این طرح در مدارس مدنظر به سرعت زمینه را برای استفاده از آن در سایر مدارس نیز فراهم خواهیم کرد، ادامه داد: نقش سرگروه‌های آموزشی، مدیران و معلمان در اجرای صحیح و دقیق این طرح بسیار مهم و اساسی است.

وی شهرستان گنبدکاووس را یکی از شهرستان‌های پیشرو در حوزه آموزش و پرورش دانست و گفت: به لطف خدا و همکاری و همت همکارانم در مدارس مقاطع مختلف امروز گنبدکاووس در حوزه‌های مختلف آموزشی، تربیتی، پرورشی و پژوهشی در سطح استان گلستان شاخص و ممتاز است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر لزوم همکاری خانواده‌ها در شرایط سخت آموزش‌های آنلاین، تصریح کرد: همه ما می‌دانیم که برای غلبه بر شرایط کرونا و تاثیرات مخرب آن بر آموزش نیازمند همکاری دوجانبه خانواده و مدرسه هستیم زیرا بدون کمک این دو بال پرواز در آسمان آموزش برای فرزندانمان میسر نخواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار