​مقدم گفت: با حضور مسئولان زنگ پدافند غیرعامل در یکی از مدارس شهر گرگان نواخته شد.

زنگ پدافند غیرعامل به صورت نمادین در گرگان نواخته شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ «صادقعلی مقدم» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: هفته پدافند غیرعامل از امروز با نواختن زنگ پدافند غیرعامل به صورت نمادین در مدرسه حضرت معصومه(سلام الله علیها) گرگان آغاز شد.

 

مدیرکل پدافند غیرعامل گلستان ادامه داد: به مناسبت این هفته برنامه های متنوعی در نظر گرفته شده که می توان به برگزاری جلسه ویدئوکنفرانس با وزیر کشور با حضور استانداران و رونمایی از طرح جامعه پدافند غیرعامل اشاره کرد.

 

مقدم متذکر شد: همچنین به مناسبت این هفته جلسه قرارگاه زیستی با حضور استاندار برگزار می شود و همچنین کارگروه جهاد کشاورزی و نشست کارشناسان پدافند غیرعامل با مسئولان استانی در نظر گرفته شده است.

 

وی گفت: حضور همکاران در نماز جمعه، گفتگوی خبری با صدا و سیمای گلستان، افتتاح کلاس های آموزشی مردم محور «دوام» در خانه های فرهنگی سطح شهر گرگان و برگزاری رزمایش دورمیزی امداد و نجات پدافند غیرعامل از دیگر برنامه هایی است که در طول این هفته در نظر گرفته شده است.

 

مدیرکل پدافند غیرعامل گلستان تأکید کرد: برگزاری مانور قطع برق شهری و تست برق اضطراری، برگزاری جلسه ویدئو کنفرانسی با معاون عمرانی وزارت کشور، رزمایش پدافند غیرعامل در شهرداری گرگان و افتتاح پروژه های پدافند غیرعامل در شرکت گاز از دیگر برنامه هایی است که به مناسب هفته پدافند غیرعامل در نظر گرفته شده است.

 

مقدم ابراز داشت: برگزاری همایش در شبکه شاد برای دانش آموزان، برگزاری جلسه شورای پدافند غیرعامل شهرستان ها و دیدار دست اندرکاران و اعضای شورای پدافند غیرعامل با نماینده ولی فقیه در استان گلستان از دیگر برنامه هایی است که این هفته در نظر گرفته شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار