سید موسی حسینی گفت: اگر ضریب حساسیت مردمی را بالا نگه داریم یقینا شاخص رعایت پروتکل های بهداشتی ، فاصله گزاری اجتماعی و زدن ماسک افزایش خواهد یافت.

ضرورت افزایش ضریب حساسیت مردم در قبال کرونا/ از فضای مجازی برای آموزش مردم استفاده شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، سرهنگ پاسدار سید موسی حسینی جانشین سپاه نینوا در نشست بررسی علل وضعیت قرمز کرونای شهرستان بندرگز که با حضور ناهید جعفری؛ معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان، حسین احمدی فرماندار بندرگز ، روسای دستگاه های اجرایی و دهیاران این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: همه ما در طول زندگی در معرض آزمایش و امتحان الهی هستیم و آیندگان عملکرد ما را در این امتحان ها قضاوت خواهند کرد.

وی افزود: جلسه اخیر ستاد ملی کرونا با حضور رهبر فرزانه انقلاب اسلامی نشان از اهتمام ویژه ایشان به این مسئله است و باید از خداوند به سبب داشتن رهبری حکیم و فرزانه شاکر باشیم.

سرهنگ حسینی اذعان داشت: شرایط بندرگز برای ما نگران کننده است چراکه ما هنوز دچار موج سوم همه گیری بیماری کرونا نشده ایم و سعی مان بر این است که با کنترل وضعیت شهرهای سفید و نارنجی ، وضعیت قرمز بندرگز را تغییر بدهیم.

وی با اشاره به این که تهدیدات کرونایی شهرستان شناسایی شده و باید رفتار ها و اقدامات خود را بر مبنای آن عملیاتی کنیم، گفت: ستاد کرونای شهرستان بندرگز، شبکه بهداشت و درمان و مردم سه ضلع مقابله با کرونا هستند که مردم اصلی ترین نقش را ایفا می کنند.

جانشین سپاه نینوا در ادامه اذعان داشت: ما در سپاه مقابله با کرونا را ماموریت خود میدانیم زیرا معتقدیم هرجا که آسایش ، سلامت و امنیت مردم دچار خلل شود سپاه رسالت دارد تمام قد کنار مردم بایستد.

حسینی با بیان این که باید با آموزش محله محور و کمک فضای مجازی مردم را از وضعیت آگاه کرد و شیوه های مبارزه با این ویروس منحوس را به آنها آموزش داد، خاطرنشان کرد: اگر ضریب حساسیت مردمی را بالا نگه داریم یقینا شاخص رعایت پروتکل های بهداشتی ، فاصله گزاری اجتماعی و زدن ماسک افزایش خواهد یافت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار