معاون روابط عمومی سپاه نینوا گلستان گفت: قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه نینوا گلستان اقدامات بزرگی‌ را در‌سکوت خبری انجام داده است.

اقدامات بزرگ عمرانی سپاه گلستان در سکوت خبری/ خدمت سپاه بی‌منت و شبانه‌روزی است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از گرگان، احسان صادقی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: اقدامات قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه نینوا گلستان می‌تواند الگوی اقدام جهادی برای همه مدیران و دستگاه‌های اجرایی استان باشد.
وی ادامه داد: اقدامات سازندگی سپاه خاری بر‌ چشم دشمنان ایران اسلامی است که امروز به واقع اقدامات بی‌منت سپاه تاثیرگذاری بالایی در افزایش روحیه و نشاط و رفاه اجتماعی مردم به ویژه در نقاط دوردست و محروم کشور داشته است.
معاون روابط عمومی سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه نینوا گلستان بی سر و صدا اقدامات بزرگی را انجام داده است.
صادقی بیان کرد: این قرارگاه در روستاهای گمنامی حضور پیدا کرد که امروز با اقدامات آبادانی سپاه نامشان در آن شهرستان و استان می‌درخشد.
وی ادامه داد: نگاه سپاه خدمت شبانه‌روزی بی‌منت برای مردمی است که همیشه در تمام شرایط و با وجود تمام سختی‌های موجود، ایستادگی کرده و به معنی واقعی مقاومت کردند.
معاون روابط عمومی سپاه نینوا گلستان بیان کرد: سپاه پاسدار آرمان‌های انقلاب اسلامی است که یکی از همین آرمان‌ها خدمت خالصانه به مردم و افزایش رفاه و توجه به مناطق محروم است.
صادقی گفت: سپاه همیشه بازوی دولت‌ها و دستگاه‌های اجرایی بوده و هر زمانی که خدمت جهادی نیاز بود فرزندان همین مردم در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بدون هیچ منت و انتظار از فرد یا نهادی برای خدمت به مردم سرافراز ایران اسلامی وارد عرصه شده و هیچگاه معطل بروکراسی اداری نبوده و نخواهند بود.
وی با اشاره به توان علمی و تخصصی جوانان در سپاه اضافه کرد: معتقدیم هر فردی که با دانش و تخصص و توان خود قدمی را برای افزایش رفاه و آرامش و آسایش مردم بر دارد پاسدار این انقلاب و حافظ امنیت این مردم پرافتخار است.
صادقی در پایان از تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه که تلاش قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه نینوا گلستان به به اطلاع‌ مردم می‌رساند، تقدیر کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار