رئیس ستاد گرامیداشت هفته بسیج گلستان:

رییس ستاد گرامیداشت هفته بسیج استان گلستان با بیان این که از بستر فضای مجازی برای برگزاری برنامه های این هفته استفاده می کنیم، گفت: تفکر بسیجی حافظ آرمان های انقلاب و شهدا است.

تفکر بسیجی حافظ آرمان های انقلاب و شهدا است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر، سرهنگ حمید مازندرانی صبح یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران به مناسبت هفته بسیج اظهارکرد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی از همان ابتدای نهضت در سال ۴۲ دریافته بودند که انقلاب برای اتصال به ظهور بقیه الله (عج) نیاز به بسیج مردم در راه اسلام دارد.

وی افزود: امروز این آرمان جهانی شده و کشورهای منطقه با گفتمان بسیج مستضعفین پنجه در پنجه استکبار افکنده‌اند و ما دشمنان را خوار و شکست خورده می‌بینیم.

مازندرانی گفت: در طول تاریخ انقلاب هرکس تفکر بسیجی را در خود حفظ و تقویت کرد در راه امام و شهدا ماند و هرکس از گفتمان بسیج در دورن خود غفلت کرد از قطار انقلاب پیاده شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا گلستان بیان کرد: هزار و ۵۰۰ برنامه در طول هفته بسیج پیش بینی کرده‌ایم که در ۹ فصل، ۱۴۱ برنامه شاخص است.

وی عنوان کرد: تمامی برنامه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی خواهد بود و اگر برنامه‌ای با حضور افراد قابل برگزاری نبود برای اجرا از بستر فضای مجازی استفاده خواهیم کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار