​مهاجر بسطامی گفت: خروج خودروهای بومی از شهرهای قرمز و نارنجی استان گلستان در قالب محدودیت های هوشمند مقابله با کرونا ممنوع است.

خروج خودروها از شهرهای قرمز و نارنجی گلستان ممنوع است/ هشدار در خصوص سرعت غیرمجاز به دلیل خلوتی جاده ها

به گزارش گلستان ۲۴؛ «عباس مهاجر بسطامی»  گفت: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا محدودیت هایی طی این دو هفته اعمال شده است.

 

رئیس پلیس راهور گلستان ادامه داد: در خصوص محدودیت ها بین شهرهای استان و پلاک های غیربومی استاندار گلستان در گفتگوی ویژه خبری شفاف اعلام کردند و در این راستا پلاک های غیربومی نباید تردد داشته باشند و در هر شهرستانی از شهر خود و از شهرهای قرمز و نارنجی نباید خارج شوند.

 

بسطامی افزود: درخواستی که از همشهریان داریم همانطور که اعلام شده تردد را به حداقل برسانند و همه دست به دست هم بدهیم شرایط را بهتر کنیم و وضعیت به حالت عادی برگردد.

 

وی خاطرنشان کرد: سطح معابر لغزنده است و صبح امروز در برخی نقاط مه گرفتگی را داشتیم و درخواست داریم رانندگان با توجه به این محدودیت ها و کاهش تردد با سرعت مطمئنه حرکت کنند تا شاهد تصادف نباشیم.

 

رئیس پلیس راهور گلستان با تأکید بر اینکه نباید خلوتی جاده ها باعث افزایش سرعت خودروها شود، متذکر شد: اگر رانندگان با آرامش رانندگی کنند و دما مناسب باشد بخار روی شیشه خودرو از بین می رود و برف پاک کن خودرو نیز باید سالم باشد تا مشکلی در این زمینه ایجاد نشود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار