جانشین سپاه نینوا گفت: جوانان و نوجوانان ما در گرگان ضمن شناخت تاریخ پر افتخار خود ، مراقب تحریف این تاریخ توسط بداندیشان و کج اندیشان باشند.

مکتب حاج قاسم برگرفته از تفکر بسیج است / جوانان گلستان مراقب تحریف روز ملی گرگان باشند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از برنا، سرهنگ پاسدار سید موسی حسینی اظهار کرد: پنجم آذر هم سالروز تشکیل بسیج مستضعفین است که به فرموده امام خامنه ای (مدظله العالی) شبیه افسانه هاست و هم سالروز قیام تاریخی مردم گرگان در سال ۵۷ است.

وی افزود: جوانان و نوجوانان ما در گرگان ضمن شناخت تاریخ پر افتخار خود ، مراقب تحریف این تاریخ توسط بداندیشان و کج اندیشان باشند.

جانشین سپاه نینوا در ادامه گفت: دین اسلام، ولایت مطلقه فقیه و مردم سه ضلع این انقلاب الهی هستند و نبود هرکدام از این سه ضلع انقلاب را آسیب پذیر میکند.

حسینی ادامه داد: امام خمینی (ره) با ژرف اندیشی و آینده نگری حفاظت و حراست از انقلاب را با فرمان تشکیل ارتش ۲۰ میلیونی به بسیج سپردند

وی با اشاره به این که تفکر بسیج در طول دوران انقلاب گره گشا بود افزود: امروز هم تفکر بسیج کلید طلایی حل همه مشکلات کشور است.

جانشین سپاه نینوا با بیان این که مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگرفته از فرهنگ ناب بسیج است، اعلام کرد: طرح شهید سلیمانی با هدف مقابله با کرونا و قطع زنجیره انتقال ویروس است که با همکاری شبکه بهداشت استان در هفته بسیج آغاز شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار