مدیرکل هواشناسی گلستان:

داداشی گفت: دمای هوای گلستان بیش از ۵ درجه سانتیگراد کاهش می یابد اما حداقل دما نسبت به روز گذشته که صفر تا چهار درجه بود تغییر محسوسی نخواهد داشت.

دمای هوای گلستان بیش از ۵ درجه سانتیگراد کاهش می یابد

به گزارش گلستان ۲۴؛ «نوربخش داداشی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: با توجه به آخرین بررسی ها نقشه های هواشناسی حاکی از آن است که اواخر امروز سامانه جدید بارشی وارد استان می شود.

 

مدیرکل هواشناسی گلستان ادامه داد: براثر فعالیت این سامانه شاهد باران و برف در ارتفاعات استان خواهیم بود و مه آلود شدن جاده ها نیز دور از انتظار نیست.

 

داداشی بیان کرد: این سامانه بارشی تا فردا ظهر دوام خواهد داشت و اگرچه مقدار بارش آن زیاد نخواهد بود ولی در این مقطع سال چند بارش متناوب و خوب اتفاق افتاده است.

 

وی افزود: حداکثر دمای استان در امروز  15 تا 17 درجه سانتیگراد است و دمای شب گذشته صفر تا چهار درجه گزارش شده است و ولی برای فردا انتظار داریم که دما در طول روز به کمتر از 13 درجه سانتیگراد برسد.

 

مدیرکل هواشناسی گلستان با بیان اینکه بیش از پنج درجه سانتیگراد کاهش دما را در استان شاهد خواهیم بود، افزود: ولی دمای حداقل بین صفر تا چهار درجه خواهد بود و نسبت به روز گذشته تغییری نخواهد داشت.

 

داداشی تاکید کرد: کاهش دید در جاده های استان را با توجه به بارش ها در سطح استان شاهد خواهیم بود و همچنین فردا بارش های برف نیز در ارتفاعات استان پیش بینی می شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار