متخصص جراحی دهان، فک و صورت با بیان این‌‌که مردم فقط باید برای موارد اورژانسی و ضروری به دندانپزشکی مراجعه کنند، گفت: کارهای غیرضروری پزشکی نباید در دوران کرونا انجام شوند؛ جرمگیری دندان‌‌ها، تغییر رنگ دندان بهتر است به تعویق انداخته شوند.

زیباسازی دندان‌‌هایتان را به تعویق بیندازید

به گزارش گلستان ۲۴؛ دکتر بیژن اخوان آذری با بیان این‌‌که مردم فقط باید برای موارد اورژانسی و ضروری به دندانپزشکی مراجعه کنند، اظهار کرد: موارد غیراورژانسی شامل زیبایی‌‌های دندان است مثلاً روکش کردن دندانی که درد، تورم، آبسه یا عفونت ندارد یا مواردی که با هدف زیبایی دندان انجام می‌‌شوند و جنبه درمانی ندارند.

وی افزود: در مواردی که بیمار درد شدید دارد یا دچار آبسه و عفونت در دهان و دندان شده باشد باید درمان را انجام داد اما در صورتی که دندانی تیره شده باشد و عفونتی نداشته باشد، مراجعه به دندانپزشکی می‌‌تواند به تعویق انداخته شود.

این متخصص جراحی دهان، فک و صورت با بیان این‌‌که انتقال کرونا در مراکز دندانپزشکی مشابه سایر مطب‌‌هاست، گفت: کارهای غیرضروری پزشکی نباید در دوران کرونا انجام شوند؛ جرمگیری دندان‌‌ها، تغییر رنگ دندان و مسائلی از این دست بهتر است به تعویق انداخته شوند و مردم از مراجعه غیرضروری برای زیباسازی دندان‌‌ها و هر عمل زیبایی دیگری فعلاً خودداری کنند.

 

منبع: تسنیم

 

ارسال نظر

آخرین اخبار