کتاب «چهل روز پس از حاج قاسم» نوشته اسماعیل رمضانی توسط انتشارات سیمای شرق منتشر و راهی بازار نشر شد.

وقایع‌نگاری رخدادهای پس از شهادت «حاج قاسم» چاپ شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مشرق، کتاب «چهل روز پس از حاج قاسم؛ روایت سرداری که سرباز شد» نخستین کتاب درباره وقایع‌نگاری رخدادهای بعد از شهادت حاج‌قاسم سلیمانی ، نوشته اسماعیل رمضانی به‌تازگی توسط انتشارات سیمای شرق منتشر و راهی بازار نشر شده است.

این‌کتاب به روایت دقیق و لحظه‌به‌لحظه چهل روز پس از شهادت سرداری می‌پردازد که به تعبیر خودش و این کتاب کاهش درجه پیدا کرد و «سرباز» شد.

در سطرهای آغازین این کتاب آمده است:

«جمعه؛ ۱۳دی‌ماه۱۳۹۸ روزی تلـخ بـود. بسـیاری از ایرانیـان وقتـی از خـواب نوشـین بامداد رحیل بیدار شـدند، تلخی شـهادت مردی دوست‌داشـتنی را چونان صبحانـه‌ای اجبـاری در دهان‌شـان حـس کردنـد. او رفـت وقتی همـه در خواب نـاز بودنـد. حـالا کلمـات در دهان همه سـخت می‌چرخـد که به جای حاج قاسـم سـلیمانی بگویند: سـردار شهید قاسـم سلیمانی.»

در کتاب «چهل روز پس از حاج قاسم؛ روایت سرداری که سرباز شد» اتفاقات و رویدادهای آن روزهای پرتب‌وتاب در سه‌فصل به نگارش درآمده است، روزهایی که ازجمله مهمترین دوران‌های تاریخ معاصر بود. این‌مطالب در ۳ فصل «سرداری که سرباز شد»، «آه از غمی که تازه شود با غمی دگر» و «قاسم هنوز زنده است» گردآوری شده‌اند.

این‌کتاب با ۲۸۶ صفحه و قیمت ۵۸ هزار تومان منتشر شده و به‌زودی رونمایی می‌شود. نسخه الکترونیکی آن نیز روی پلتفرم کتابخوان «طاقچه» قرار گرفته است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار